japanu auto klubs, forums, auto daļas - japcar.lv

Login Form






Aizmirsāt paroli?
Vēl neesat reģistrējies? Reģistrācija

Atbalsta


Toyota 86, GT 86, FT-86, Subaru BRZ, Scion FR-S, toyobaru
Reklāma:

Mājaslapu izstrāde
Nesaistošas reklāmas:
Visi radio internetā
Līvu akvaparks Mahindra XUV 500
© 2019 Japcar - japāņu auto klubs
on-line.lv Auto/moto Auto_moto
Baltais Zibensspēriens

nissan skylineNevienai citai S15 Silvia`i zibens simbols uz motora pārsega nepiestāv tik ļoti kā šai, pateicoties tās milzīgajai bremžu sistēmai, personīgi modificētai piekarei un jaudai, dēļ kuras mašīnu ir grūti novaldīt taisnā līnijā.

    Ir vismaz 2 labi iemesli, kāpēc tieši Nissan Silvia ir visiecienītākais modelis japāņu drifta
sabiedrības aprindās. Pirmais iemesls : aizmugurējo ratu piedziņa. Otrais iemesls : Tam ir
turbopūtes dzinējs, kurš ir pietiekami jaudīgs, lai bez problēmām liktu pakaļejiem ratiem slīdēt.
Kā arī tas ir viegli modificējams un viegli un ērti vadāms sānslīdēs.Active Image

    S15 modelis, ražots no 1999 līdz 2002 gadam tika pārdots tikai japānā, padarot to par JDM (japanese domestic market) , tātad, tas ir tik tīrasiņu japāņu sporta auto, cik vien iespējams. Pievienojiet vēl uzlabojumu no piecu pārnesumu kārbu, uz sešu ; pietiekami daudz virsbūves stingrības uzlabojumusno rūpnīcas un agresīvo dizainu, ieskaitot jaunas priekšējās lampas un uzreiz taps skaidrs, kāpēc auto ir tik populārs.
   
    Pieminēšanas vērts ir arī fakts, ka auto ir viens no diviem konkurētspējīgajiem vien-ass piedziņasauto, kuri uz trases var cīnīties ar četru ratu piedziņas automobiļiem, ieskaitot arī šī modeļa "lielo brāli" Nissan Skyline GT-R.
   
    Garets Brants šo automobīli iegādājās japānā, par cik pats tur bija pavadījis kādu laiku un "saslimis" ar japāņu drifta skatuvi, iepazīstoties ar vietējiem censoņiem un mācoties no viņiem.

    Garets dzīvoja kā savā sapnī - un kļuva tikai labāk. Par cik viņa interese par driftu auga, bija pienācis laiks iegādāties piemērotu auto paša vajadzībām. Sākumā esot bijusi doma par atvieglinātu Subaru Impreza Type-r, kuru viņš varētu pārbūvēt par aizmugurējās piedziņas auto un nodoties drifta apgūšanai. Laicīgi sapratis, ka tas nebūt nebūs tas ātrākais ceļš drifta aprindās sāka apsvērt citus variantus.Ieraugot šo S15 Garets mainīja savas domas un saprata, ka šis būs īstais auto. "atklāsme nāca ap vieniem naktī. Dēļ satraukuma un domām ko ar to auto varētu izdarīd un paveikt, gulējis tikai 1 stundu, no paša rīta devos pēc šī auto" , stāsta Garets. 


   Active Image

    Auto tika apskatīts un uzreiz arī iegādāts. Tajā brīdī tas bija aprīkots ar hromētiem "dziļajiem"
diskiem un Final Konexxion aizmugurējo antispārnu. Kopš tā brīža Garets ir paveicis pietiekami daudz
izmaiņu.

    Vizuāli, viņš vēl ir nomainījis aizmugurējo optiku uz Final Konexxion piedāvāto variantu, kā arī nomainījis hromētos diskus, pret vieglajiem Volk TE37. Viņš arī piebilst, ka augstie karbona antispārni vēljoprojām ir ļoti iecienīti japānā un kādu laiku meklējot īsto, atradis tādu, kura statnes ir 35cm garas.
Kā jau lielākā daļa japāņu auto entuziastu, arī Garetu interesē kas vairāk par vizuālo izskatu vien.
"es gribēju driftēt ar šo auto, bet par cik gandrīz katru vakaru sanāca braukt pa autobāni, vēlējos lai
uz tā mans auto spētu apdzīt mana priekšnieka RX-7".Garets atzīst, ka pārbūvju noslēgumā tas arī izdevies. 
   
   
    Braukājot pa autobāņiem Garets drīz vien atrada pirmo posmu, kuru vajadzēja uzlabot - piekare. Tā tika nomainīta uz Active ImageGAB koiloveriem, jo auto neesot bijis pietiekami stabils, pie lieliem ātrumiem. Arī nomainot īsti labi vēl nebija, tāpēc amortizatori tika nodoti Bilstein amortizatoru speciālista rokās, kurš godam paveica savu darbu. Bilstein speciālists Nišiki papildus auto aprīkoja ar glāžu savilcējiem un izmainīja ratu savērsumu. Garets atzīst, ka uzlabojumu jūt spēcīgi un ar šo uzlabojumu ir ļoti gandarīts.

Tika izmēģināti arī vairāki bremžu sistēmu varianti, beigās nonākot līdz Brembo F50 sistēmu un 355mm diskiem priekšpusē un Skyline GT-R bremzes aizmugurē. Visam tam vēl papildus Endless bremžu kluči.
   

Es pamanīju milzīgu starpību, kad uzliku GTR bremzes aizmugurē, tieši lietojot rokasbremzi un varu pateikt, ka tas ir bijis viens no vislabākajiem uzlabojumiem. Šobrīd sākt driftu ar rokasbremzi ir tik daudz reižu vieglāk"
   

    Par cik nu jau auto tika likts zem lielākas slodzes, sāka parādīties citas problēmas - "piemēram, eļļas temperatūra bija pārāk augsta, tāpēc aprīkoju mašīnu ar eļļas dzesētāju." Garets stāsta, ka viņam patīk lietot auto lielas slodzes režīmā, bet arī piemin to, cik ļoti svarīgas ir regulāras apkopes.
   

    Nākamā bija motora kārta - Garets nomainīja vadības bloku uz programmējamo HKS F-Con sistēmu, kuru arī
attiecīgi saregulēja pie speciālistiem, ļaujot motoram strādāt daudz efektīvāk. Tas nebūt nav viss, kas ir
paveikt motortelpā - lielākā daļa uzlabojumu ir veikti tieši lai motors varētu brīvāk elpot, tajā skaitā
uzstādits Apexi koniskais filtrs, vienāda garuma HKS izplūdes kolektors, kā arī Nismo izplūdes sistēma.
Pārtaisīta ir arī standarta Garret T28 turbīna, kā arī priekšā uzstādīts Blitz interkūleris. Nomainīts
degvielas sūknis uz Nismo ražojumu, ražīgākas HKS sprauslas un HKS EVC spiediena regulators, ko visu
summējot kopā iegūstam tuvu pie 400zs.
Active Image   

    Mašīnas salons ir aprīkots ar Defi mērinstrumentiem, tajā skaitā Eļļas spiediena, eļļas temperatūras
un ūdens temperatūras rādītājus. To visu vada Defi CMX-100 monitoringa sistēma, caur kuru var sekot līdz
arī citiem motora parametriem.

    Ko tur piebilst - galvenais ir nevis pārmērīga jauda, bet gan sabalansēta visu automobiļu posmu mijiedarbība.

 
< Iepriekšējais raksts   Nākamais raksts >