japanu auto klubs, forums, auto daļas - japcar.lv

Login Form






Aizmirsāt paroli?
Vēl neesat reģistrējies? Reģistrācija

Atbalsta


Toyota 86, GT 86, FT-86, Subaru BRZ, Scion FR-S, toyobaru
Reklāma:

Mājaslapu izstrāde
Nesaistošas reklāmas:
Visi radio internetā
Līvu akvaparks Mahindra XUV 500
© 2019 Japcar - japāņu auto klubs
on-line.lv Auto/moto Auto_moto
Infiniti G37

g371.jpg

Nissan luksusa automobiļu nodaļa - Infiniti, Los Andželosas motoršovā prezentēja jauno aizvietotāju savai kupejai G35 . Jaunā modeļa nosaukumā nekā oriģināla - G37.
    Infiniti plāni ienākt eiropā strauji tuvojas realitātei un laikā, kad iznāks G37 automobilim jau
vajadzētu būt nopērkamam eiropas versijā, pie oficiāla dīlera. Lai plānu realizētu, Infiniti bija
jāizdara daudz vairāk par tikai pāris dīleru ēku uzbūvēšanu.

   

Uzņēmums šobrīd rūpīgi strādā pie tā, lai automobiļi būtu vairāk piemēroti eiropiešu gaumei, t.i.būtu kvalitatīvāki. Izmaiņās iekļautas tādas lietas, kā piekare, kura tiks pārveidota priekš eiropas ceļiem, kā arī pamatīgi tiekot strādāts arī pie salonu kvalitātes uzlabošanas (labākas kvalitātes āda, biezāka grīdas skaņas izolācija un paklāji, kura kā mēs zinam nekad nav bijusi asv ražoto automobiļu stiprā puse. Lielākā daļa ar automobiļu "pielāgošanu" saistītie darbi, jau tuvojas finiša taisnei. Tāpēc vairāk uzmanības Infiniti drīzumā varēs veltīt tieši dīleru izveidei.  
 

Tieši G37 būs vissportiskākais auto Infiniti klāstā. Atšķirības no G35, gan vizuāli, gan
tehniski nav lielas. G35 jauda bija 306zs no 3.5l V6 motora. Jaunais būs 3.7l tilpuma V6 dzinējs ar jaudu 330zs.


    Iedomājieties G37, kā Nissan 350Z lielo brāli, kurā ir 2 vietas aizmugurē sēdošajiem,
aizmugurējo ratu piedziņu un aizmugurējo ratu stūrēšanas sistēmu. Motora jaudas līkne ir augšupejoša līdz pat 7000 apgriezieniem minūtē ( Redlains pie 7600rpm ). Arī griezes moments ir spēcīgs - 270nm. Kā arī izplūdes tonis ir vēl patīkamāks, nekā G35, kuram tas jau bija fantastisks. Vienīgais mīnuss pagaidām ir relatīvi lielais svars - 1620kg.


    'S' Versija, kura tika atrādīta LA motoršovā nāks ar visu ratu stūrēšanas sistēmu, "bloķi", lielākām bremzēm un 19 collu diskiem standartā.
    Automobili eiropā varam gaidīt 2009 gada sākumā, bet automobili pie dīleriem iespējams pasūtīt būs jau 2008 gada vidū.

 

g373.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

g374.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

g372.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
< Iepriekšējais raksts   Nākamais raksts >