japanu auto klubs, forums, auto daļas - japcar.lv

Login Form






Aizmirsāt paroli?
Vēl neesat reģistrējies? Reģistrācija

Atbalsta


Toyota 86, GT 86, FT-86, Subaru BRZ, Scion FR-S, toyobaru
Reklāma:

Mājaslapu izstrāde
Nesaistošas reklāmas:
Visi radio internetā
Līvu akvaparks Mahindra XUV 500
© 2017 Japcar - japāņu auto klubs
on-line.lv Auto/moto Auto_moto
   Foruma sākums       DalībniekiDalībnieki   Reģistrēties   Profils   Vēstules   Pieslēgties 
 
Toyota MR2 SW20

 
Ievietot jaunu tēmu   Atbildēt    FORUM -> Toyota / Lexus
Autors Vēstule
ParaTr00per
Specnaz
Specnaz


Ziņas: 653
Atrašanās vieta: 3. planēta no Saules

ZiņaZiņots: Cet Jun 23, 2016 11:41 am   Toyota MR2 SW20  
Nav ko čakarēt topiku par borrowa mazdu...

V6er rakstīja:
ParaTr00per, kas ta tanii mr2 TIK skarbs, ka normaali ar vinju gaazt ir gruuti? nav tak pirmie porschi un vidusmotora novietojumam, kaa reiz, buutu jaabuut baigi labi?


ok, par visu pēc kārtas. vispirms - nedaudz par fiziku. ceru, ka esi pazīstams ar jēdzienu polārais moments.

mr2 visa masa ir sakoncetrēta ap auto centru, polārais moments ir neliels, attiecīgi auto ļoti viegli maina savu braukšanas virzienu. tas savukārt ir apgriezts lielums auto braukšanas virziena stabilitātei. Smile tātad, mr2 ir "baigi labi", lai veikli mainītu braukšanas virzienu, šūpotu to pa šauriem s-veida līkumiem, bet pat neliela kļūda stūres pagriešanā, gāzes vai bremzes piespiešanā to auto noliek kategorijā "pilnīgs murgs", jo visas auto reakcijas uz vadītāja rīcību ir ļoti straujas, asas un ar lielām absolūtajām vērtībām. plus vēl stabilitāti samazina fakts, ka lielākā daļa masas pienākas uz aizmugurējās ass.

savukārt veci 911. porši vienkārši bija "pilnīgs murgs" - tiem polārais moments bija lielāks (motors aiz pakaļējās ass, atsvari priekšpusē) un pakaļa smagāka par priekšu. 911. poršs vispār ir viens no nejēdzīgākajiem auto visā autobūves vēsturē... bet tas ir cits stāsts. Smile

lai "normāli gāztu", vajag lai rezultāti būtu stabili, nevis šodien pirmā vieta, rītdien uz vāka. tāpēc arī šādi "nervozi" auto nav populāri Smile

par mr2 vadīšanas stilu ātrai braukšanai - auto līkumos ir jābrauc ar nelielu, bet pietiekamu pozitīvu lineāro paātrinājumu, lai pakļass būtu ar mazāku saķeri, kā priekšējā, ar nelielu tieksmi norauties. tas apgrūtina braukšanu līkumu sērijās, jo nav laika taisnēs sabremzēties. otrs variants kā dabūt auto līkumā, ir negatīvs lineārais paātrinājums, lai noslogojas priešējā ass un atslogotā smagā pakaļa būtu uz izlidošanas robežas - ļoti riskants pasākums, jo ja pakaļa noraujas, ļoti grūti atgūt saķeri... reāli dzīvē tas nozīmē šo abu taktiku apvienojumu atkarībā no strauji mainīgās situācijas Smile vēl noteikti jāiemācās bremzēt ar kreiso kāju līkumos, gadījumos, kad gāze piedota par maz, bet vairāk piedot gāzi nedrīkst, jo ātrums ir jau par lielu - tad var mēģināt piesēdināt priekšējos riteņus ar bremzi un turpināt gāzēt.

sekas nepareizai taktikas izvēlei vai pārcenšoties ar kādu no kontrolēm, ir olimpisko piruešu sazīmēšana uz ceļa, vai jau āpus ceļa Smile ja auto ir ar turbīnu, tad iespēju piedot gāzi vai atmesties jau līkumā ir jāaizmirst - turbo lags šo variantu vienkārši atceļ. ja kaut kas nesanāk, turi pedāli, grozi stūri un lūdzies, lai pietiktu ceļa platums. Laughing

ceru, ka pietiekami ieskicēju braukšanas prieku ar šādu auto :shura:

ja nu kādam ir vēlme un interese apgūt šo "braukšanas augstskolu", es taisos šķirties no sava mr2 - es palieku par vecu šīm izklaidēm Laughing

_________________
⇐ ЯƎVO ƎVOM
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
V6er
Jauniņais
Jauniņais


Ziņas: 11

ZiņaZiņots: Cet Jun 23, 2016 12:01 pm    
par polaaro momentu(nevis lapsu) pozitiivismu domaajot - aizmirsu par negaacijaam... lai gan polaaraa lapsa shinii kontekstaa - arii iederaas Laughing

merci par atgaadinaajumu Laughing
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
soulfreak
motorists


Ziņas: 5395
Atrašanās vieta: uz Zemes

ZiņaZiņots: Sv Jun 26, 2016 8:49 am    
Laughing


_________________
Honda S2000 AP1 | Toyota Corolla Coupe KE25 | Yamaha XJR1300 SP
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
V6er
Jauniņais
Jauniņais


Ziņas: 11

ZiņaZiņots: Sv Jun 26, 2016 4:33 pm    
tas baltais-puukainais savu megadziljo domu negrib izskaidrot plebejiem? Laughing
jebshu tas ir kaads vieteejais humors, ko es veel neuztveru? Laughing
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
soulfreak
motorists


Ziņas: 5395
Atrašanās vieta: uz Zemes

ZiņaZiņots: Sv Jun 26, 2016 6:47 pm    
man šķita, ka tas baltais pūkainais ir tieši tas, ko piesauc, tā ir polārlapsa - pesec, psc Laughing

_________________
Honda S2000 AP1 | Toyota Corolla Coupe KE25 | Yamaha XJR1300 SP
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
V6er
Jauniņais
Jauniņais


Ziņas: 11

ZiņaZiņots: Sv Jun 26, 2016 6:51 pm    
baac... pareizi... pats piesaucu un tagad briinos Laughing
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 127
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Pir Jun 27, 2016 9:05 am    
ParaTr00per - teicams apraksts par MR2 braukšanas niansēm! Nav bijusi iespēja izbraukt ar šo auto, bet izklausās jautri un atbilst testu aprakstiem literatūrā.

ParaTr00per rakstīja:

par piekari: mr2 visos stūros ir makfersona piekare, kas ir mazāk precīza par dubult A-sviru piekari, kas ir mx5. toties piekare ir vieglāka, vienkāršāka un daudz izturīgāka.


IMHO auto , kurš nepārprotami tiek pozicionēts, kā "sporta" ,Makfersona piekare ir strīdīga izvēle. Par vieglumu - varbūt daži kg, bet ņemot vērā dubultu A-sviru priekšrocības, ieguvums pēdejai ir lielāks, nekā svara ekonomijai. Iespējams, arī braukšana būtu precīzāka Rolling Eyes Laikam tika uzlikta ražošanas izmaksu samazināšanai Rolling Eyes Kā, līdzīgi tas tika darīts MX5 gadījumā ar oriģināli mazjaudīgu dzinēju. Rolling Eyes Un par to izturību - vismaz tik vieglam auto , kā MX5 mk1 gadījumā, nav dzirdēts, ka piekare būtu vāja vieta.
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
ParaTr00per
Specnaz
Specnaz


Ziņas: 653
Atrašanās vieta: 3. planēta no Saules

ZiņaZiņots: Otr Jun 28, 2016 9:08 am    
vēl kā arguments ir kompaktums - dubult-a sviru piekare ar to neslimo. 3SGE + S54 kārba aizņem daudz vietas. protams, galvenais iemesls makfersona izvēlē MR2 ir cena Smile

MR2 piekare sastāv no divām FWD auto piekarēm - aizmugurē ir nolikts motors, pusrāmis un piekare no FWD auto. Smile spriežot pēc detaļu izmēriem, tie donorauto ir bijuši vismaz pusotru reizi smagāki, tāpēc izturības rezerve ir milzīga. ar savu turbo sw20 esmu lēkājis, krāmējis un nēsājies pa sliktiem ceļiem tā, kā to vēl varētu ilgstoši tikai ar subāriem vai 700/900 sērijas volvo. Smile

_________________
⇐ ЯƎVO ƎVOM
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
gatisktm
Jauniņais
Jauniņais


Ziņas: 7

ZiņaZiņots: Tre Jun 28, 2017 7:33 am    
Sveiki. Ir problēma ar dzirksteli. 1200 apgriezieni un dzirkstele pazūd. Iedarbināt var tikai ar striķi ievelkot. Esmu divas aizdedzes mainijis. Indukcijas spoli. Kaut kādus relejus. Auto 90 gada 2,0 gti16v.
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
gatisktm
Jauniņais
Jauniņais


Ziņas: 7

ZiņaZiņots: Tre Jun 28, 2017 8:49 am    
(taatad, nevaru iedarbinaat rallija legendu Laughing
griezhot sadalitaju ar roku dzirkstele ir, griezhot ar starteri nav. ievelkot pieleca uzreiz. mainiju galvas bliivi un tad paradijas shitads joks, vadi tochna visi salikti, masas arii. konsultejos ar pazistamu elektriki, shis saka meklee kur masas nav. peec shitaa visus masas vadus atskruveju un notiriju kontaktus abos galos. tur 100% viss kaa vajag. dzirksteles nav taapat.
jau pirms izjaukshanas reizeem auto nevareja palaist, tagad meginaju darbinaat pirms divam dienaam, aizbraucu shovakar pameginaju, pagriezu atslegu un pieleca uzreiz, noslapeju un viss, dzirksteles atkal nav. akumulators pilniba uzladets, starteris griezh normali, meginaju parlikt no biimera pilniigi jaunu akumulatoru - bez izmainjam.
auto celica gt4
pasviediet kaut visnepratigakas idejas, nav vairs izdomas kuraa virzienaa rakt Confused sheit pierobezhaa autoelektriku nav, nav iisti kam iedot salabot)
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
gatisktm
Jauniņais
Jauniņais


Ziņas: 7

ZiņaZiņots: Tre Jun 28, 2017 8:50 am    
reku cilvēkam aŗī ir tā bijis bet nav atrisinājuma
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
soulfreak
motorists


Ziņas: 5395
Atrašanās vieta: uz Zemes

ZiņaZiņots: Tre Jun 28, 2017 9:42 am    
Kaut kas līdzīgs bija vienam čomam ar prelūdi. Beigās izrādījās, ka kaut kāds temperatūras dačiks bija ar pusaplauztiem vadiem/kontaktiem. Aizdomas, ka te būs kas līdzīgs, ka vados ir kaut kāds pārrāvums iemeties. Ņem nu rokā elektroshēmu un zvani cauri visus mezglus.

_________________
Honda S2000 AP1 | Toyota Corolla Coupe KE25 | Yamaha XJR1300 SP
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
Attēlot ziņas sākot no iepriekšējās:   
Ievietot jaunu tēmu   Atbildēt    FORUM -> Toyota / Lexus Laiks ir: GMT - 9 stundas
Lapa 1 no 1