japanu auto klubs, forums, auto daļas - japcar.lv
© 2019 Japcar - japāņu auto klubs
on-line.lv Auto/moto Auto_moto
   Foruma sākums       DalībniekiDalībnieki   Reģistrēties   Profils   Vēstules   Pieslēgties 
 
Borrow's Mazda MX5 mk1
Iet uz lapu Iepriekšejais  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Nākošais
 
Ievietot jaunu tēmu   Atbildēt    FORUM -> Biedru auto.
Autors Vēstule
Jancux
Jauniņais
Jauniņais


Ziņas: 31

ZiņaZiņots: Cet Dec 04, 2014 1:50 pm    
A kad izjauci, tad manuāli to antenu varēja iebīdīt līdz galam?
Visās bildēs viņa Tev torčī ārā, varbūt iepriekšējais saimnieks kaut ko jau tur ir saķīmiķojis?
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
soulfreak
motorists


Ziņas: 5425
Atrašanās vieta: uz Zemes

ZiņaZiņots: Cet Dec 04, 2014 2:52 pm    
Varbūt nav jēga mīlēties ap to štoku un uzlikt S2000 tipa antenu? Laughing

_________________
Honda S2000 AP1 | Lexus IS300 JCE10 | Yamaha XJR1300 SP
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 135
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Sest Dec 06, 2014 1:28 am    
soulfreak rakstīja:
Varbūt nav jēga mīlēties ap to štoku un uzlikt S2000 tipa antenu? Laughing


Domā šādu ?



Tikai galējā izmisuma gadījumā Laughing Bez aizvainojuma, paldies par padomu, bet IMHO izskatīsies pēc lēta šķūninga, lai tur oriģināli s2000 nāk vai kā, nezinu, man vienkārši šādas asociācijas. Parāk daudz braucošu graustu redzēts uz ielas ar līdzīgu lētu variantu . Pirmkārt - labāk tad vispār bez antēnas, jo nepatīk kā izskatas tāds strupulis kabrioletam. Otrkārt - nu baigi tīk tā izbīdīšanās/iebīdīšanas štelle el. antēnai, tīra erotika Laughing Ja nopietni, tad es tomēr pēc iespējas par oriģinalitāti, vismaz dažās lietas un šī man patīk, nedaudz oldskūlīga šika Cool Treškārt - tas būtu pārāk vienkāršs risinājums . Vieglus ceļus nemeklējam Wink

Negaidīju tādu interesi par pavisam necilu jautājumu, kā nestrādājoša veca el. antēna, bet ja jau tincinat, tad elaborēšu Smile Patiesībā krāmējos ar to gandrīz gadu atpakaļ un sen jau atmetu ar roku par labu remkompletktam no e-beja. Nopircis vēl neesmu, tikai noskatījis.

njakts rakstīja:
Antenu tuvumā redzējis esmu, bet jaucis neesmu. Kas tad ir tas kas liek motoram apstāties? kas pret ko atduras? Pēc Tevis rakstītā nesapratu, kādu antenas štoku beigās izmantoji, to oem ar īsajiem posmiem (vai to vispār atmeti, jo nolauzts tas plastmasas sūds) vai no xedosa vai no argusa, kam garāki posmi un tāpēc gals torčī ārā, vai fiziski štokam kuru izmantoji pietiek vietas iekšā, bet kaut kādu iemeslu dēļ tas gals paliek neievilkts, to es nesaprotu...


Ja jau esi redzējis pašu el. antēnu - tā būtu uzreiz arī teicis, nopietna būšana Laughing Ok, varbūt neesmu spējis iepriekš gana skaidri izklastīt lietas būtību, pieņemsim, ka mana vaina Embarassed Mēģināšu vēlreiz.
Par el. antēnas uzbūvi, tipiskiem defektiem utt. - lūdzu tiešām palasi netā, daudz informācijas, nespēšu googli pārrakstīt. Tā, uz pirkstiem - manā gadījumā tas baltais plastmasas štrunts, kurš tinas ap lielo zobratu turpu- šurpu bija no vecuma pārlūzis uz pusēm un nosprostojis visu pasākumu. Šī ir pati izplatītakā vaina vecām el. antēnām pēc banāla paša masta salaušanas, bet tas vismaz uzreiz redzams . Tāpēc arī neiesaku un pats negrasos pirkt vietā visu antēnas lietotu komplektu no MX5 kurš būs tāpat savus 20 gadus vecs un ja pat uz pārdošanas brīdi strādās, tad rīt jau var nestrādāt. Vienkārši šokē cik prasa par līdzīgiem eksemplāriem e-bejā, kas, praktiski ir potenciāli lūžņi - labāk nomainīt tikai šo vājāko vietu , plastmasas elastīgo zobstieni un antēna ir kā jauna.
Šādi izskatās jauns remkomplekts



Šādi izskatījās paliekas - elastīgā daļa divos atsevišķos gabalos un papildus pati metāliska antēna ( bildē nav ).



Tas elastīgais baltais zobstienis ir rūpnieciski ielīmēts/iepresēts (hz) antēnas pašā pirmajā ( šaurākajā ) posmā no iekšpuses - klāt tikt nevar nekā, nesalaužot antēnu pilnībā. Skaidrs, ka salīmēt arī tur neko nevar. No citiem auto ar el. antēnām pasākums neder, jo priekš Mazdas MX5 mk1 šī detaļa ir īpaši kompakta, kas izpaužas pašu antēnas posmu īsumā. iespējams, ka no kāda tikpat reta roadstera varētu arī derēt, bet noteikti ne no parastajiem ģimeņu sedaniem.
Vel pāris piezīmes runājot par el. antēnām. Kā likums, uz antēnu iet pastāvīgs pluss, pat ja aizdedze izslēgta. To vajadzētu paturēt prāta, ja atstāj auto uz ilgāku laiku stāvēt ar pašvaku aķi. Nu, piemēram, noliek lidostas stāvvietā - aizlaiž pats uz Kanāriem, atbrauc, a pielaist hren Confused Stāvi iededzis un dusmīgs Laughing
Otrkārt, smērēt iekšas noteikti nevajag ar solidolu vai spricēt ar draņķi WD-40 vai līdzīgiem izžūstošiem un pievelkošiem putekļus/netīrumus kā magnēts! Kad jaucu visas antēnas iekšā bija tikai balta ziepaina smēre - veinalga vai oriģinālajām vai ķīniešu. Palika interesanti, paguglēju un atradu atbildi - White lithium grease.

No wikipedijas: " Grease made with lithium soap ("lithium grease") adheres particularly well to metal, is non-corrosive, may be used under heavy loads, and exhibits good temperature tolerance. It has a drip temperature of 190 to 220 °C (370 to 430 °F) and it resists moisture" . Kas nav pieminēts - nesasalst un pats galvenais, nav uz naftas produktu bāzes ( tā vismaz kautkur lasīju - atsauci uz sitiena nevaru atrast ), kas savukārt nozīmē, ka nesaēd/nebojā ar laiku plastmasas detaļas, kā tas ir el. antēnās, el. logu pacēlājos, utt. Var būt arī ar teflona piedevu, bet dotajā gadījuma tas nav svarīgi. Ilgi meklēju šo smēri pie mums, protams, Depo, K-Rauta un līdzīgas vietās, arī autobodēs uz mani skatījās ar izbrīnu, tumsoņi Laughing Beidzot pie viena autodīlera, pie kura arī ņemu "biezo" eļļu priekš sportojamā auto , pilnīgi nejausi atradu meklēto.



Īss produkta apraksts: http://www.graphicsmediahype.c.....zeta_2.php

Domāju, man tās burkas pietiks ilgam laikam.

Atvainojos , ja šur tur atkārtojos, bet mēgināju vēlreiz visu izklāstīt par un ap el. antēnu, cerams, šoreiz sanāca labāk Rolling Eyes

Apmēram nedēļu atpakaļ kļuvu vēl par 2 projektu īpašnieku, šoreiz gan, divriteņu tehnikas - Jawa 1961. gada un Jawa 1975. oriģinālā stāvoklī.




Ja kādam interesanti, uzsāku par doto pasākumu topiku attiecīgā forumā:

http://www.retromoto.lv/forum/.....t10253.htm

Tieši nebija ko darīt ar ikdienas auto, pusotru youngtaimeru projektu un šo kabriķa pasākumu Laughing Nu tagad var uz darbu neiet, tikai garāžā dzīvot, ja vēl kāds pabarotu Laughing

27.12.14. Dzelzceļa muzejā būs AAK balle, kāds iet? Reizēm tak no garāžas arī jāizlien laukā cilvēkos Rolling Eyes Pagājušogad bija VEF kultūras namā, jo Motormuzejs vēl rekonstrukcijā. Bija tiešām forši, Aksionoka k-gs teica runu, tauta iemeta riktīgi, utt Wink

[/img]
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 135
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Sv Dec 07, 2014 11:29 pm    
Tika ( pasen ) samērīta kompresija cilindros.



Mērīju ar APE pirktu mēramo, lai nebūtu mūžīgi no kāda jāaizņemas - kautkādi nieka padsmit lati bija, skrūvējamā tipa -iesaku !
Pēc informācijas no neta lai 1.8NA dzinēju varētu uzskatīt par braucamu jābūt:

Max - 182 psi
Min - 128 psi
Max delta - 28 psi

Man sanāca visos +/- 180 psi, pat atkārtoti mērot - esmu gandarīts un nedaudz pārsteigts .



Jāsāk gandrīz vai ticēt odometra rādijumam 180K . Sanāk , ka motors ir daudz labāks nekā bundža.
Protams, komresija vēl neizsaka visu par dzinēju - tur var būt uzaugums uz virzuļeim/degkamerā, kas paceļ kopresiju, bet tomēr daudz štruntīgāk būtu ja rādījumi būtu švaki. Tad nāktos "wet test" veikt un mēģināt saprast kur tā lielākā skāde varētu būt - apakšā vai augšā. Motorā tad pagaidām nelīdīšu - maksimums siksnu/ruļļu maiņa un varbūt saņemšos pacīnīties ar grabošiem kompensātoriem.
Pati mērīšana vienkārša - uzsildam dzinēju līdz darba temperatūrai, visas sveces ārā, spriegumu nost, degvielas releju/drošīnātāju ārā, droseli pilnīgi vaļā un uz priekšu, griežam līdz 8 reizēm katru podu.
Iepriekš, ar šo te pašu mēramo, šādos pat apstākļos ( nu varbūt gaisa temperatūra un atmosfēras spiedies nedaudz atšķīrās ) mērīju divus citus MX5 motorus - rādījumi bija švakāki Rolling Eyes Mērot jāņem vērā ne tikai maksimālais cipars, bet vēl svarīgāk lai nebūtu baigās starpības starp cilindriem. Labāk visur vienāds vai pat pazems, nekā kautkur baigi augsts un kautkur savukār ļoti zems .
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
soulfreak
motorists


Ziņas: 5425
Atrašanās vieta: uz Zemes

ZiņaZiņots: Pir Dec 08, 2014 2:08 am    
Man jau patīk seksot ar auto/moto pa garažu brīvos brīžos, bet Tu esi pārākais BDSM mīlētājs un oem knibuļu fetišists Laughing varbūt, tomēr sieviete ir jāizvēlas? Laughing

Veiksmi cīņā! Es ar mx5 nekad nekrāmētos, imho pārāk garlaicīgs auto... ja vien neiceltu kādu F20C vai V8 un ar pareizo hadeni.

_________________
Honda S2000 AP1 | Lexus IS300 JCE10 | Yamaha XJR1300 SP
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
moro
mini-spamer
mini-spamer


Ziņas: 69

ZiņaZiņots: Pir Dec 08, 2014 11:56 am    
borrows rakstīja:
Otrkārt - nu baigi tīk tā izbīdīšanās/iebīdīšanas štelle el. antēnai, tīra erotika Laughing Ja nopietni, tad es tomēr pēc iespējas par oriģinalitāti, vismaz dažās lietas un šī man patīk, nedaudz oldskūlīga šika Cool


https://www.youtube.com/watch?v=k0kU2cc85ZA#t=300

Laughing Laughing Laughing

_________________
fn2 | na8c | rs172
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 135
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Cet Dec 11, 2014 12:28 am    
moro rakstīja:
borrows rakstīja:
Otrkārt - nu baigi tīk tā izbīdīšanās/iebīdīšanas štelle el. antēnai, tīra erotika Laughing Ja nopietni, tad es tomēr pēc iespējas par oriģinalitāti, vismaz dažās lietas un šī man patīk, nedaudz oldskūlīga šika Cool


https://www.youtube.com/watch?v=k0kU2cc85ZA#t=300

Laughing Laughing Laughing


Tencinu par japāņu valodas ievadkursa pirmo mācību stundu Laughing
Izskatās, ka esmu uz pareizā ceļa Wink

soulfreak rakstīja:
Man jau patīk seksot ar auto/moto pa garažu brīvos brīžos, bet Tu esi pārākais BDSM mīlētājs un oem knibuļu fetišists Laughing varbūt, tomēr sieviete ir jāizvēlas? Laughing

Uztveršu to kā komplimentu, bet par to BDSM un fetišizmu - nestrīdēšos, ja jau zini kas un kā Wink
Es uztveru katru nākamo projektu kā jaunu izaicinājumu ar iespēju celt latiņu, vai vienkārši taisīt precīzi kā es gribu bez kompromisiem. Tāpēc, cenšos uzreiz paša projekta sākumā precīzi definēt - ko vēlos panākt un kadu ceļu iešu. Ja pilnīga parbūve, nu tjipa gāžamais auto, tad jo mazāk no riģinālā, jo labak - viss vinam mērķim, maksimalam rezultātam. Ja tas ir uz 100% oriģinalitāti balstīts mērķis , tad atkal bez kompromisiem . Ja tas ir vienkārši kabriķis/plezīra auto , kā dotais MX5- tad standarta auto labā tehniskā stavoklī, bez uzlabojumiem ( nafig turbīna vai nenormāli cieta/zema piekare , izpūtēja rore kanalizācijas caurules diametrā un vēl velkās praktiski pa zemi - tas jau sen izslimots ! ), bez tieksmes uz 100% oriģinalitāti pilnīgi visā ( nu, varbūt dažās lietas kā el. antēna Smile ) , pakārtots braukšanas ērtībai, lai izbaudītu jauku varas dienu - ērti sēdekļi, laba mūzika, necaurs jumts, mazlie bilng-bling , lai meitenes atskatās Wink

soulfreak rakstīja:

Es ar mx5 nekad nekrāmētos, imho pārāk garlaicīgs auto...

Man to bija īpaši svarīgi zināt Neutral
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 135
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Cet Dec 11, 2014 12:50 am    
Samainīju eļļu kārbai un differim. Jau mazliet biju apradis ar aziātu tieksmi uz 12 un 14 atslēgām, bet nācās braukt uz bodu pēc 23 muciņas differa eļļas ieliešanas skrūvei. Vot vajag tā visu sarežģīt Evil or Very Mad Mierināju sevi, ka ja būtu amerikānis, būtu daudz bēdīgāk :-D . Uz eļļas nolejamām skrūvēm/magnētiem nekādu baigo skaidu nebija, tikai normālas darbības pēdas, kā saka " normal wear and tear". Tā 23 skrūve bija nu baigi cieša, vai nu nekad nebija skrūvēta vaļā, vai nu kāds iepriekš bija baigi pārcenties. Jebkurā gadījumā, ņemot vērā vispārējo auto stāvokli, šaubos vai kāds nesen bija mainījis šīs eļļas, ja vispār Rolling Eyes Uz pašu eļļu neiespringu - auto domāts braukt tikai vasarā un ne sporta režīmā, tāpēc paņēmu bez pretenzijām GL-5 80w90.



Varbūt esmu fetišists, vai vēl kas tur, bet esmu arī racionālists. Neredzu nekādu jēgu maksāt par to , ko neizmantošu, piemēram, ūber krutu eļļu 20+ gadus vecā auto, kurš tiks izmantots civīlai retai braukšanai.

Ielēju gan kārbā, gan differī. Kārbai kā pēc grāmatas, differim tīri teorētiski varētu būt maķenīt pa šķidru, bet tad jau redzēs, ja kautkas trokšņos - ieliešu ko citu. IMHO ielas autiņam nev ko īpaši iespring uz dārgiem rāžojumiem, kad reklāma sola iespēju retak mainīt eļļu utt. Labāk ņemt normālu produktu par mērenu cenu un vienkārsi biežāk mainīt. Sportojot - tur cits stāsts. Eļļu ņēmu "Unitedoil" bodē pie salu tilta Pārdaugavas pusē - labākās cenas. Iesaku - šeit pa labu cenu var daudz dažādu šķidrumus priekš auto paņemt- dzinēja, kārbu, hidrauliskās eļļas, tosols, bremžu šķidrums utt. Lētāku vietu Rīgā nezinu. Pie nosacījuma - ka nevajag zīmolotos. Pat 10W60 teicās, ka varot pie šiem dabūt. Šo 5 litru kannu paņēmu par 4 atsevišķu litrīgo iepakojumu cenu. Cik palasīju netā, tauta kā vienmēr diskutē ko tad kārbā labāk liet - vieni tikai GL-4, citi atkal GL-5, trešais ielej vispār ATF un saka , ka neko labāku nevarot vēlēties :-D Tāpēc īpaši neiespringstu uz šiem jautājumiem. Liešanai izmantoju šprici arī pirktu APE - visur varēja ērti tikt klāt, iesaku, maksāja līdz 10 ls.
Vienkāršs un ērts daikts.



Savādāk nāktos čakarēties, visādi tur ar trubiņu un piltuvi no motortelpas vai no salona, tā - pa pirmo Wink
Eļļa aizgāji tieši ka pēc gramatas - 1 litrs differī un 2 kārbā. Vēl 2 palika rezervei .
Pie reizes, mainot eļļu differim , pievērsu uzmanību ventīlim - sakopu to iemetot uz diennakti bendzīnā un pēcak izpūšot ar saspiestu gaisu. Bilde no miata.net



Atrodas šeit, differa korpusa augšdaļā.



tkā sīkums, bet ja aizsērēs tad pie zobratu griešānās radītais spiediens var izspiest kādu blīvslēgu , kas visticamāk notiks gaitā un tad par sekām un saistītām remonta izmaksām , pabraucot ar sausu differi, lieki pieminēt Confused Tāpec, lai arī itkā ventīlis bija tīrs, profilaktiski to sakopu. Sekoju ieteikumam aprakstītam miata.net: http://www.miata.net/garage/reardiff/index.html
Kopumā jāatzīmē, ka kārbas un differa eļļas maiņa priekš MX5 ir gaužam viegla - no inženieru puses visas nepieciešamās piekļuves vietas pārdomātas un gana ērtas. Pati, salīdzinoši neērtākā , bija kārbas ieliešanas atveres skrūve.

Pēcāk, pēc Moro aizrādījumu, sapratu, ka esmu aizmirsis vēlvienu "sīkumu" eļļas nomaiņā kārbai - nomainīt vēl atsevišķi eļļu štokam, kas nav gluži standarta pasākums visām kārbām. Par to vēlāk.
Tā pasīkāk rakstu ar domu, ka varbūt kādam noderēs informācija, ja izdomās krāmēties ar līdzīgu auto.
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
soulfreak
motorists


Ziņas: 5425
Atrašanās vieta: uz Zemes

ZiņaZiņots: Cet Dec 11, 2014 1:19 pm    
Nu baigais dzejnieks, ko lai saka Laughing Par eļļu gan interesanti, ja gribi braukt ar šo auto gadiem un bez šaizēm, tad gan varēji izvēlēties kaut ko no vidējā plaukta nevis pašas lētākās desas. Es gan uz eļļām esmu fetišists un gāžu tikai labus produktus. Lielas slodzes dara savu.

_________________
Honda S2000 AP1 | Lexus IS300 JCE10 | Yamaha XJR1300 SP
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
Jancux
Jauniņais
Jauniņais


Ziņas: 31

ZiņaZiņots: Cet Dec 11, 2014 2:51 pm    
Es pat savam vecajam pakaļas pārvietotājam pirms pārdošanas nelēju lētāko, jo tur tā cenu starpība nav tik liela, lai riskētu.
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 135
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Cet Dec 11, 2014 4:34 pm    
Jancux rakstīja:
Es pat savam vecajam pakaļas pārvietotājam pirms pārdošanas nelēju lētāko, jo tur tā cenu starpība nav tik liela, lai riskētu.


OK, tad lūdzu smalkāk un pamatoti , lai nav tukša runa - ko lēji un kur (kārba, difers ) un kādas konkrēti ir pretenzijas pret doto eļļu? Sava sliktā pieredze ar doto eļļu vai vismaz kāds links , kur par to ir pietiekoši pamatota informācija, bet lūdzu bez "viena tante teica". Man šī informācija ļoti varētu noderēt, jo eļļu varu nomainīt kautvai vēl 3 reizes līdz brīdim, kad auto reāli sāks braukt. Uzskatīšu to par kārtīgu izskalošanu Smile Atbilžu varianti "jo krutāks brends", jo labāk, sorry, neakceptēju Wink Tas pats attiecas arī uz soulfreak - lūdzu, ar pamatojumiem, tad ir cita saruna. Iztērēt naudu, palielīties ar pirkumu un samaksāt par dārgu zīmolu - tur daudz prāta nevajag, toties izprast un pamatoti izdarīt izvēli, cits stāsts. Nepatīk tukša salmu kulšana, pilns internets ar virtuāliem "guru" - tāpēc lūdzu konkrētību !
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
soulfreak
motorists


Ziņas: 5425
Atrašanās vieta: uz Zemes

ZiņaZiņots: Piek Dec 12, 2014 12:47 am    
Kā jau divreiz esmu minējis, tad esi dzejnieks un nodarbojies ar salmu kulšanu Laughing OK, tver kā humoru.
Tas Magnum tiešām der kā skalojamā eļļa, vēl tur varētu pievienot veselu plejādi eļļas no Maximas plaukta. Un tiešām kā saki, ka tipa krutāks brends, tad nav garantijas, ka labāks... Jāskatās katra eļļa atsevišķi un ir daži krutie brendi kā Castrol un Motul, kas savus reklāmas saukļus, diemžēl, neattaisno (runa par zīmolu zemākā plaukta produktiem). Es ļoti Tev ieteiktu izlasīt par eļļu bāzēm un klasēm, to nevar vienā postā izskaidrot.

Es personīgi lietoju Fuchs eļļas motoram un Motorex transmisijas mezgliem.

_________________
Honda S2000 AP1 | Lexus IS300 JCE10 | Yamaha XJR1300 SP
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
Jancux
Jauniņais
Jauniņais


Ziņas: 31

ZiņaZiņots: Piek Dec 12, 2014 10:12 am    
Kāda man var būt slikta pieredze ar to eļļu, ja es neleju pašu lētāko, ko var atrast Laughing
Maizi arī veikalā pērc vislētāko? A ja gadās nocenotā ar beigušos termiņu, tad ir vēl labāk?

Mans piemērs ir tāds. Nomainīju eļļu vienā kaķu kantorī un vēl papbrīnijo, ka diezgan lēta eļļa šiem (viņiem vaše bija tikai vienas firmas ražojums, bet tik nosaukumu neatceros), protams no mucām. Apmēram pēc pusotras nedēļas mašīnai beidzās turbīna. Nu vot pasaki, ka pie vainas nebija eļļa. Es neapgalvoju, ka bija, bet ir liela aizdoma, ka jā jo tupa viņai nogrieza gaisa pusē gliemezi, kas atkal nozīmē, ka bija kaut kāda pretestība, kas neļāva viņai griesties tik viegli.
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 135
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Piek Dec 12, 2014 10:39 am    
soulfreak rakstīja:
Kā jau divreiz esmu minējis, tad esi dzejnieks un nodarbojies ar salmu kulšanu Laughing OK, tver kā humoru.
Tas Magnum tiešām der kā skalojamā eļļa, vēl tur varētu pievienot veselu plejādi eļļas no Maximas plaukta. Un tiešām kā saki, ka tipa krutāks brends, tad nav garantijas, ka labāks... Jāskatās katra eļļa atsevišķi un ir daži krutie brendi kā Castrol un Motul, kas savus reklāmas saukļus, diemžēl, neattaisno (runa par zīmolu zemākā plaukta produktiem). Es ļoti Tev ieteiktu izlasīt par eļļu bāzēm un klasēm, to nevar vienā postā izskaidrot.

Es personīgi lietoju Fuchs eļļas motoram un Motorex transmisijas mezgliem.


Viss kartībā, kurš tad salmus nekuļ, Tev jau arī tas nav svešs .
Par konkrētu eļļu ieteikumu -tencinu, tas arī pamatā bija vajadzīgs, iz personīgas pieredzes konkrēta saruna, nevis linki uz smuki noformētiem pasūtītiem reklāmrakstiem. Par Motul un īpaši Castrol - piekrītu uz 100% !

Jancux rakstīja:
Kāda man var būt slikta pieredze ar to eļļu, ja es neleju pašu lētāko, ko var atrast Laughing
Maizi arī veikalā pērc vislētāko? A ja gadās nocenotā ar beigušos termiņu, tad ir vēl labāk?

Mans piemērs ir tāds. Nomainīju eļļu vienā kaķu kantorī un vēl papbrīnijo, ka diezgan lēta eļļa šiem (viņiem vaše bija tikai vienas firmas ražojums, bet tik nosaukumu neatceros), protams no mucām. Apmēram pēc pusotras nedēļas mašīnai beidzās turbīna. Nu vot pasaki, ka pie vainas nebija eļļa. Es neapgalvoju, ka bija, bet ir liela aizdoma, ka jā jo tupa viņai nogrieza gaisa pusē gliemezi, kas atkal nozīmē, ka bija kaut kāda pretestība, kas neļāva viņai griesties tik viegli.


Atļaušos precizēt, ka runa vispār gāja par transmisijas eļļām, līdz dzinējam konkrēti vēl tiksim. Esi kādreiz kārbā/tiltā eļļu mainījis, ja jau pat dzinēja eļļu nemaini pats? Un pie tam, pat neinteresējies ko Tev ielej un tad vēl brīnies, ka notiek tā kā notiek Confused Varbūt vispār "otrabotku" salēja vai tomēr Fochs ? Rolling Eyes
Atvaino, bet Tevis rakstītajā neatradu pilnīgi nekādas konkrētības - kautkur, kautkas, kautko ielēja un pasākums izbeidzās varbūt eļļas dēļ, a varbūt arī nē - ļoti "precīzi" nosacījumi jebkādu secinajumu izdarīšanai Smile . Izsaku līdzjūtību Confused

Vēlreiz atgādināšu, ka runa konkrētajā gadījumā iet par 20+ vecu auto ar atmosfērisko dzinēju mierīgai braukšanai. Necentieties visu bāzt vienā maisā, zālespļaujamo ar F1 , visas super-puper nanajiešu tehnoloģijas varat uzreiz aizmirst ! Rezumējot - nevienu pamatotu argumentu pret Magnum eļļu tā ari nesaņēmu, ko varēja sagaidīt , tikai personīgās preferences, par ko arī paldies.
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
Jancux
Jauniņais
Jauniņais


Ziņas: 31

ZiņaZiņots: Piek Dec 12, 2014 3:31 pm    
Nu labi, Tevis dēļ paskatījos, kas tā ir par eļļu.
Paņēmu 3 eļļas 80w90:
1. Magnum
2. Castrol (te laikam vajadzēja ņemt repsol, nu jau par vēlu)
3. Motul

Viskozitātes indekss (ASTM D2270):
1. = 93
2. = 108
3. = 157

Viskozititāte pie 100°C (mm²/s)
1. = 15.00
2. = 17.00
3. = 21.70

Cena Eur/l:
1. = 3.27
2. = 7.00
3. = 8.00

Nu tagad pasaki, ka visas eļļas ir pilnīgi vienādas un Tu piemaksā tikai par brendu. Tās magnum vairāk domāts traktōriem. Un eļļu es tai kantorī nomainīju, tikai tāpēc, ka mainīju arī filtrus un degvielas filtram tikt klāt ir ļoti grūti un nolēmu, ka to prieku atdošu citam. Tiltu, kamā mainīt man nav, ā nē esmu t40AM priekšējā tiltā lējis - tas skaitās? Kārbā arī tikai traķim Razz
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
Attēlot ziņas sākot no iepriekšējās:   
Ievietot jaunu tēmu   Atbildēt    FORUM -> Biedru auto. Laiks ir: GMT - 9 stundas
Iet uz lapu Iepriekšejais  1, 2, 3, 4 ... 11, 12, 13  Nākošais
Lapa 3 no 13