japanu auto klubs, forums, auto daļas - japcar.lv
© 2017 Japcar - japāņu auto klubs
on-line.lv Auto/moto Auto_moto
   Foruma sākums       DalībniekiDalībnieki   Reģistrēties   Profils   Vēstules   Pieslēgties 
 
Borrow's Mazda MX5 mk1
Iet uz lapu Iepriekšejais  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 
Ievietot jaunu tēmu   Atbildēt    FORUM -> Biedru auto.
Autors Vēstule
LaurisNB6
mini-spamer
mini-spamer


Ziņas: 43

ZiņaZiņots: Otr Apr 25, 2017 4:58 pm    
borrows rakstīja:
Patiesībā, saskaņā ar Mazda oficiālo info, tie nav domāti kā buksēšanas āķi - respektīvi, vilkt kaut ko, bet gan tikai auto nostiprināšanai, teiksim - vedot uz treiļa. Pa lielam, tādu, kā "klasisko buksēšanas āķu" MX5 neeksistē, ja kas.


To gan es nezināju, bet mans bez problēmām tika valkāts posmā, kad gļučīja kloķenes apgriezienu sensors Laughing
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 128
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Otr Apr 25, 2017 7:06 pm    
LaurisNB6 rakstīja:
borrows rakstīja:
Patiesībā, saskaņā ar Mazda oficiālo info, tie nav domāti kā buksēšanas āķi - respektīvi, vilkt kaut ko, bet gan tikai auto nostiprināšanai, teiksim - vedot uz treiļa. Pa lielam, tādu, kā "klasisko buksēšanas āķu" MX5 neeksistē, ja kas.


To gan es nezināju, bet mans bez problēmām tika valkāts posmā, kad gļučīja kloķenes apgriezienu sensors Laughing


Par informācijas patiesumu neatbildu Laughing
Pats biju izbrīnīts, bet tā bija rakstīts vienā no MX5 grāmatām.
Es tās pa laikam parlasu - ja atradīšu, nocitēšu precīzi un norādīšu avotu.
Skaidrs, ka visi izmanto tās cilpas arī vilkšanai, bet itkā tomēr neesot paredzēts - bundža "mīksta" . Kautkā tā Rolling Eyes
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 128
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Otr Mai 16, 2017 11:58 pm    
Aktīvi ņēmos ar UK donora izjaukšanu.






Ar jaukšanu iet aizvien labāk Smile Savu jaucu pavisam lēni, nākamo - sarkano, jau ātrāk un tagad pavisam labi Wink Treniņš Laughing Ceturtajam jau vajadzetu iet pavisam zibenīgi Smile
Laba ziņa visiem MX5 cienītājiem - LV no Vācijas atceļojis 1989. gada ražojuma klasiski sarkans MK1. Mūs paliek vairāk Smile Īpašnieks nopietni izturās pret auto - būs teicams auto pēc nelielim uzlabojumiem. Lai veicās darbos !
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
LaurisNB6
mini-spamer
mini-spamer


Ziņas: 43

ZiņaZiņots: Tre Mai 17, 2017 7:06 am    
Tad jau sanāk, ka izbraukt vairs nevarēs Sad
Šitādā veidā nez vai kādreiz savējo pabeigsi Laughing
Bet vismaz MX5 jaukšanas skilu gan būsi uztrenējis Laughing
Ja vēl var, tad piesakos uz priekšējo vējstiklu un to garo plastmasu, kas nāk apkārt logu tīrītājiem...
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 128
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Tre Mai 17, 2017 10:39 am    
LaurisNB6 rakstīja:
Tad jau sanāk, ka izbraukt vairs nevarēs Sad
Šitādā veidā nez vai kādreiz savējo pabeigsi Laughing
Bet vismaz MX5 jaukšanas skilu gan būsi uztrenējis Laughing
Ja vēl var, tad piesakos uz priekšējo vējstiklu un to garo plastmasu, kas nāk apkārt logu tīrītājiem...


Šogad varēšu tikai stumdīt Confused
Labs nāk ar gaidīšanu Wink Galvenais, vēl kadu MX5 nenopirkt Laughing
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
gjirteens
Jauniņais
Jauniņais


Ziņas: 20

ZiņaZiņots: Tre Mai 24, 2017 11:57 am    
borrows rakstīja:

Laba ziņa visiem MX5 cienītājiem - LV no Vācijas atceļojis 1989. gada ražojuma klasiski sarkans MK1. Mūs paliek vairāk Smile Īpašnieks nopietni izturās pret auto - būs teicams auto pēc nelielim uzlabojumiem. Lai veicās darbos !


Paldies! Cik vien laika sanāk, tik darbiem pieķeramies, būs jautri! Smile
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 128
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Cet Jun 29, 2017 2:08 pm    
Vairāk par mēnesi pagājis kopš kautko rakstīju, laiks skrien.
Beidzot izjaucu līdz skrūvītei Mk2.5 piekari, kas nebija viegls pasākums, jo skrūves bija norūsējušas un praktiski neviena normāli neatnāca vaļā. Pneimatikas man nav Sad
Piekare tik pat bedīgā stāvoklī kā pati bundža - piekares sviras izrūsējušas līdz caurumiem Shock



Un tas ir 2001. gada auto !
Abi tilti. Priekšējais izskatās labāks, bet tikai tāpēc , ka ar eļļu nolaistīts, bet tā šķībs/sists/nelietojams. Aizmugurējais izrūsējis līdz caurumiem - bildes jau iepriekš liku.





Joprojām uzskatu, ka Mazdas bleķi ir paši štruntīgākie - gan kuzovs, gan piekare pat skrūves Confused Labi, ka aziāti vēl nepaspēja sākuma stādījā sačakarēt pašu MX5 ideju, jo vēlējās priekšpiedziņu taisīt, lai lētāk nogrūst Shock Labi, ka Mazda USA birojs uzstāja uz sava un viņiem izdevās savulaik aizstāvēt ideju par klasiku kā vienīgo pieņemamo risinājumu . MX5 pamatā tika mērķēts priekš USA tirgus, tas arī pasākumu izglāba. Principā, MX5 ir angļu 60. gadu roadstera stilizēta kopija/replika, sauciet kā vēlaties, dizainētā štatos pēc amīšu prasībām, salikta kopā Japānā. Tas viss literatūrā aprakstīts ar dalībnieku atmiņām un bildēm, tikai fakti.
Ja kas, iznācis kārtējais ( jau ceturtais ) "Total MX5" numurs.



Protams, pārsvarā ūdens, sajūsmas stāsti par jauno MK4 utt. Patika viens raksts par specializētu MX5 restaurācijas kantori UK. Tur veči tieši runā par Mazdas štruntīgajiem bleķiem un atzīmē, ka labākie MX5 nāca tieši pirmajos ražošanas gados 89-91, tad sliktāki palika 92-97, tad vēl sliktāki/pūstošāki sākot ar MK2 ieviešanu 98-2000, nu un paši štruntīgakie ir , tā saucāmā facelift 2001-2005. Pieņemu, ka viņi 10+ darba gados ir redzējuši tuvplāna daudz vairāk MX5, nekā man tas ir pagaidām izdevies, bet visumā sakrīt ar maniem novērojumiem. Savulaik bija iespēja mazliet pabraukt un izpētīt vienu no pirmajiem Eiropā pārdotajiem MX5 89 gada. Tas bija bēdīgs, bet tur jāņem vērā ilgā ekspluatācija mūsu ziemās. Tad manējais 94. un vēlviens tāds pats arī 94. gada. Nu un mani abi donori, kur 98. gada ir nesalīdzināmi labākā stāvoklī , nekā 2001. gada.

Par jautrākām lietām. Nenoturējos un iepirku Jass Performance low profile headlights. Kārtējais impulsīvais pirkums Smile




Uz auto vajadzētu izskatīties kautkā tā (bildes no Jassperformance mājaslapas ):




Man no paša sākuma nepatika tās pārlieku lielās, neproporcionālās pret auto gabarītiem standarta priekšējās lampas. Arī paši ražotāji vālāk atzina, ka šis elements īsti neizdevās, kā vajadzētu. Tāpat, kā pārāk lielie sānu spoguļi un masīvā aploce ap priekšējo stiklu, bet nu drošības prasības utt. darīja savu un savādāk tanī laikā auto nevarēja dabūt cauri atbilstoši visām prasībām un nācās dizainam iet uz kompromisu, atsakoties no varbūt veiksmīgākiem vizuāliem risinājumiem un formām. Tā atkal atkāpe vēsturē, balstoties uz faktiem literatūrā.
Man bija pat doma atteikties no paceļamām lampām vispār, aizstājot tās ar kautko šādu ( bildes atkal no neta plašumiem ):



vai šādu variantu



Tad radās sapratne, ka šis arhaisms ( paceļamās lampas ) savā ziņā ir Mk1 fīča un pārejiem nav Laughing Tātad, noteikti jāatstāj, bet tikai kādā variantā.
Visādas tur puspaceltās, tjipa "slīperi", neinteresē - nenopietni. Interesantas likās arī dubultās apaļās.




Beigās tomēr kautkā paliku pie zemajām kantainajām, kuras arī ir vismaz vairāku veidu un pamatā atšķiras ar pacelšanās augstumu. Ja pareizi esmu salīdzinājis, tad Jass Performance piedāvātām vajadzētu būt pašām zemākajam variantam - tikai 9 cm.
Bilde salīdzinājumam.



Nu un vēlreiz standarta



Jaatzīst gan, kautkas tājā perversajā izvalbījumā ir , vismaz ļoti savdabīgi noteikti Laughing Tāpēc, neizslēdzu iespēju, ka kādreiz vēl atgriezīšos pie standarta lampām, tās saglabāšu, bet pagaidām lai ir kantainās/zemās.
Pašas lampas tāpat bija jāmaina - reflektori sarūsējuši, uzlabosies aerodinamika, kura BTW MK1 ir sliktāka nekā MK2 un lielā mērā tieši pateicoties standarta paceltajām lampām, kā arī komfortablāk būs braukt, jo tas milzīgais pacēlums virs kapota braucot maķenīt krīt uz nerviem.
Gribu pateikt lielu paldies Vladam no Jass Performance par atsaucību un foršo lampu komplektu Smile
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
LaurisNB6
mini-spamer
mini-spamer


Ziņas: 43

ZiņaZiņots: Cet Jun 29, 2017 11:07 pm    
Nu, manuprāt, visi mx5, kas ilgstoši ekspluatēti mūsu apstākļos ir čābīgi.
Bet no otras puses nav jau īsti cita šādas klases auto ar ko tieši salīdzināt pie vienādiem lietošanas apstākļiem.
Par mk1 un mk2 šķiet ir tā, ka pirmajiem vairāk pūst grīdas, otriem lanžeroni, bet abiem rūsē sliekšņi.
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
Attēlot ziņas sākot no iepriekšējās:   
Ievietot jaunu tēmu   Atbildēt    FORUM -> Biedru auto. Laiks ir: GMT - 9 stundas
Iet uz lapu Iepriekšejais  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
Lapa 12 no 12