japanu auto klubs, forums, auto daļas - japcar.lv

Login Form






Aizmirsāt paroli?
Vēl neesat reģistrējies? Reģistrācija

Atbalsta


Toyota 86, GT 86, FT-86, Subaru BRZ, Scion FR-S, toyobaru
Reklāma:

Mājaslapu izstrāde
Nesaistošas reklāmas:
Visi radio internetā
Līvu akvaparks Mahindra XUV 500
© 2018 Japcar - japāņu auto klubs
on-line.lv Auto/moto Auto_moto
   Foruma sākums       DalībniekiDalībnieki   Reģistrēties   Profils   Vēstules   Pieslēgties 
 
Borrow's Mazda MX5 mk1
Iet uz lapu Iepriekšejais  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Nākošais
 
Ievietot jaunu tēmu   Atbildēt    FORUM -> Biedru auto.
Autors Vēstule
LaurisNB6
mini-spamer
mini-spamer


Ziņas: 45

ZiņaZiņots: Otr Apr 25, 2017 4:58 pm    
borrows rakstīja:
Patiesībā, saskaņā ar Mazda oficiālo info, tie nav domāti kā buksēšanas āķi - respektīvi, vilkt kaut ko, bet gan tikai auto nostiprināšanai, teiksim - vedot uz treiļa. Pa lielam, tādu, kā "klasisko buksēšanas āķu" MX5 neeksistē, ja kas.


To gan es nezināju, bet mans bez problēmām tika valkāts posmā, kad gļučīja kloķenes apgriezienu sensors Laughing
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 135
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Otr Apr 25, 2017 7:06 pm    
LaurisNB6 rakstīja:
borrows rakstīja:
Patiesībā, saskaņā ar Mazda oficiālo info, tie nav domāti kā buksēšanas āķi - respektīvi, vilkt kaut ko, bet gan tikai auto nostiprināšanai, teiksim - vedot uz treiļa. Pa lielam, tādu, kā "klasisko buksēšanas āķu" MX5 neeksistē, ja kas.


To gan es nezināju, bet mans bez problēmām tika valkāts posmā, kad gļučīja kloķenes apgriezienu sensors Laughing


Par informācijas patiesumu neatbildu Laughing
Pats biju izbrīnīts, bet tā bija rakstīts vienā no MX5 grāmatām.
Es tās pa laikam parlasu - ja atradīšu, nocitēšu precīzi un norādīšu avotu.
Skaidrs, ka visi izmanto tās cilpas arī vilkšanai, bet itkā tomēr neesot paredzēts - bundža "mīksta" . Kautkā tā Rolling Eyes
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 135
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Otr Mai 16, 2017 11:58 pm    
Aktīvi ņēmos ar UK donora izjaukšanu.






Ar jaukšanu iet aizvien labāk Smile Savu jaucu pavisam lēni, nākamo - sarkano, jau ātrāk un tagad pavisam labi Wink Treniņš Laughing Ceturtajam jau vajadzetu iet pavisam zibenīgi Smile
Laba ziņa visiem MX5 cienītājiem - LV no Vācijas atceļojis 1989. gada ražojuma klasiski sarkans MK1. Mūs paliek vairāk Smile Īpašnieks nopietni izturās pret auto - būs teicams auto pēc nelielim uzlabojumiem. Lai veicās darbos !


Pēdējo labojumu veicis borrows Pir Feb 19, 2018 10:39 pm; pavisam labots 1 reizi
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
LaurisNB6
mini-spamer
mini-spamer


Ziņas: 45

ZiņaZiņots: Tre Mai 17, 2017 7:06 am    
Tad jau sanāk, ka izbraukt vairs nevarēs Sad
Šitādā veidā nez vai kādreiz savējo pabeigsi Laughing
Bet vismaz MX5 jaukšanas skilu gan būsi uztrenējis Laughing
Ja vēl var, tad piesakos uz priekšējo vējstiklu un to garo plastmasu, kas nāk apkārt logu tīrītājiem...
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 135
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Tre Mai 17, 2017 10:39 am    
LaurisNB6 rakstīja:
Tad jau sanāk, ka izbraukt vairs nevarēs Sad
Šitādā veidā nez vai kādreiz savējo pabeigsi Laughing
Bet vismaz MX5 jaukšanas skilu gan būsi uztrenējis Laughing
Ja vēl var, tad piesakos uz priekšējo vējstiklu un to garo plastmasu, kas nāk apkārt logu tīrītājiem...


Šogad varēšu tikai stumdīt Confused
Labs nāk ar gaidīšanu Wink Galvenais, vēl kadu MX5 nenopirkt Laughing
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
gjirteens
Jauniņais
Jauniņais


Ziņas: 20

ZiņaZiņots: Tre Mai 24, 2017 11:57 am    
borrows rakstīja:

Laba ziņa visiem MX5 cienītājiem - LV no Vācijas atceļojis 1989. gada ražojuma klasiski sarkans MK1. Mūs paliek vairāk Smile Īpašnieks nopietni izturās pret auto - būs teicams auto pēc nelielim uzlabojumiem. Lai veicās darbos !


Paldies! Cik vien laika sanāk, tik darbiem pieķeramies, būs jautri! Smile
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 135
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Cet Jun 29, 2017 2:08 pm    
Vairāk par mēnesi pagājis kopš kautko rakstīju, laiks skrien.
Beidzot izjaucu līdz skrūvītei Mk2.5 piekari, kas nebija viegls pasākums, jo skrūves bija norūsējušas un praktiski neviena normāli neatnāca vaļā. Pneimatikas man nav Sad
Piekare tik pat bedīgā stāvoklī kā pati bundža - piekares sviras izrūsējušas līdz caurumiem Shock



Un tas ir 2001. gada auto !
Abi tilti. Priekšējais izskatās labāks, bet tikai tāpēc , ka ar eļļu nolaistīts, bet tā šķībs/sists/nelietojams. Aizmugurējais izrūsējis līdz caurumiem - bildes jau iepriekš liku.







Joprojām uzskatu, ka Mazdas bleķi ir paši štruntīgākie - gan kuzovs, gan piekare pat skrūves Confused Labi, ka aziāti vēl nepaspēja sākuma stādījā sačakarēt pašu MX5 ideju, jo vēlējās priekšpiedziņu taisīt, lai lētāk nogrūst Shock Labi, ka Mazda USA birojs uzstāja uz sava un viņiem izdevās savulaik aizstāvēt ideju par klasiku kā vienīgo pieņemamo risinājumu . MX5 pamatā tika mērķēts priekš USA tirgus, tas arī pasākumu izglāba. Principā, MX5 ir angļu 60. gadu roadstera stilizēta kopija/replika, sauciet kā vēlaties, dizainētā štatos pēc amīšu prasībām, salikta kopā Japānā. Tas viss literatūrā aprakstīts ar dalībnieku atmiņām un bildēm, tikai fakti.
Ja kas, iznācis kārtējais ( jau ceturtais ) "Total MX5" numurs.



Protams, pārsvarā ūdens, sajūsmas stāsti par jauno MK4 utt. Patika viens raksts par specializētu MX5 restaurācijas kantori UK. Tur veči tieši runā par Mazdas štruntīgajiem bleķiem un atzīmē, ka labākie MX5 nāca tieši pirmajos ražošanas gados 89-91, tad sliktāki palika 92-97, tad vēl sliktāki/pūstošāki sākot ar MK2 ieviešanu 98-2000, nu un paši štruntīgakie ir , tā saucāmā facelift 2001-2005. Pieņemu, ka viņi 10+ darba gados ir redzējuši tuvplāna daudz vairāk MX5, nekā man tas ir pagaidām izdevies, bet visumā sakrīt ar maniem novērojumiem. Savulaik bija iespēja mazliet pabraukt un izpētīt vienu no pirmajiem Eiropā pārdotajiem MX5 89 gada. Tas bija bēdīgs, bet tur jāņem vērā ilgā ekspluatācija mūsu ziemās. Tad manējais 94. un vēlviens tāds pats arī 94. gada. Nu un mani abi donori, kur 98. gada ir nesalīdzināmi labākā stāvoklī , nekā 2001. gada.

Par jautrākām lietām. Nenoturējos un iepirku Jass Performance low profile headlights. Kārtējais impulsīvais pirkums Smile





Uz auto vajadzētu izskatīties kautkā tā (bildes no Jassperformance mājaslapas ):





Man no paša sākuma nepatika tās pārlieku lielās, neproporcionālās pret auto gabarītiem standarta priekšējās lampas. Arī paši ražotāji vālāk atzina, ka šis elements īsti neizdevās, kā vajadzētu. Tāpat, kā pārāk lielie sānu spoguļi un masīvā aploce ap priekšējo stiklu, bet nu drošības prasības utt. darīja savu un savādāk tanī laikā auto nevarēja dabūt cauri atbilstoši visām prasībām un nācās dizainam iet uz kompromisu, atsakoties no varbūt veiksmīgākiem vizuāliem risinājumiem un formām. Tā atkal atkāpe vēsturē, balstoties uz faktiem literatūrā.
Man bija pat doma atteikties no paceļamām lampām vispār, aizstājot tās ar kautko šādu ( bildes atkal no neta plašumiem ):




Tad radās sapratne, ka šis arhaisms ( paceļamās lampas ) savā ziņā ir Mk1 fīča un pārejiem nav Laughing Tātad, noteikti jāatstāj, bet tikai kādā variantā.
Visādas tur puspaceltās, tjipa "slīperi", neinteresē - nenopietni. Interesantas likās arī dubultās apaļās.





Beigās tomēr kautkā paliku pie zemajām kantainajām, kuras arī ir vismaz vairāku veidu un pamatā atšķiras ar pacelšanās augstumu. Ja pareizi esmu salīdzinājis, tad Jass Performance piedāvātām vajadzētu būt pašām zemākajam variantam - tikai 9 cm.
Bilde salīdzinājumam.



Nu un vēlreiz standarta



Jaatzīst gan, kautkas tājā perversajā izvalbījumā ir , vismaz ļoti savdabīgi noteikti Laughing Tāpēc, neizslēdzu iespēju, ka kādreiz vēl atgriezīšos pie standarta lampām, tās saglabāšu, bet pagaidām lai ir kantainās/zemās.
Pašas lampas tāpat bija jāmaina - reflektori sarūsējuši, uzlabosies aerodinamika, kura BTW MK1 ir sliktāka nekā MK2 un lielā mērā tieši pateicoties standarta paceltajām lampām, kā arī komfortablāk būs braukt, jo tas milzīgais pacēlums virs kapota braucot maķenīt krīt uz nerviem.
Gribu pateikt lielu paldies Vladam no Jass Performance par atsaucību un foršo lampu komplektu Smile


Pēdējo labojumu veicis borrows Sest Mar 31, 2018 9:16 pm; pavisam labots 1 reizi
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
LaurisNB6
mini-spamer
mini-spamer


Ziņas: 45

ZiņaZiņots: Cet Jun 29, 2017 11:07 pm    
Nu, manuprāt, visi mx5, kas ilgstoši ekspluatēti mūsu apstākļos ir čābīgi.
Bet no otras puses nav jau īsti cita šādas klases auto ar ko tieši salīdzināt pie vienādiem lietošanas apstākļiem.
Par mk1 un mk2 šķiet ir tā, ka pirmajiem vairāk pūst grīdas, otriem lanžeroni, bet abiem rūsē sliekšņi.
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 135
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Sv Dec 10, 2017 9:41 pm    
Bļins, jāsalabo būs visas trūkstošās bildes - savādāk švaki izskatās Sad
Viss gadiem bija uz Photobucket, bet šie izdomāja mainīt lietošanas nosacījumus Sad Varbūt kāds var ieteikt pārbaudītu bilžu glabāšanas serveri, kurš nepazudīs bez brīdinājuma? Ir rūgta pieredze.
Bet pagaidām jāsaliek kautkas jauns Smile
Pa rudens laiku ciemos bija piebraukuši pāris iepriekš neredezēti MX5 īpašnieki.

Sudrabots MK2 - auto labā stāvoklī, tā pa sīkumiem ir ko darīt, bet tas jau visiem MX5.




Sarkans MK1 ar liktu/neorģinālu 1.8 dzinēju. Iepriekš stāvējā sludinājumos uz pārdošanu vēl ar Lietuvas numuriem. Šeit auto ar lielāku gadu stāžu un, attiecīgi būs noteikti vairāk ko darīt. Lai pacietība jaunajam īpašniekam pabeigt iesākto !




Paldies Laurim - ieteica iegādāties rāmi uz kura viņa auto tika restaurēts.
To arī labprāt darīju, jo tāpat bija nodoms kautko līdzīgu uzmetinat, bet te jau viss gatavs. Varbūt tikai tos riteņus būtu licis lielākus, bet to jau vienmēr var nomainīt.

Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
LaurisNB6
mini-spamer
mini-spamer


Ziņas: 45

ZiņaZiņots: Pir Dec 11, 2017 2:20 pm    
Pats izmantoju TinyPic, bet nu to jau nevar paredzēt, kuram un kad alkatības moments iestāsies Laughing

Tad jau kaut ko esi sadarījis ar savējo, ja jau rāmis ir likts lietā? Smile
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 135
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Otr Dec 12, 2017 9:16 pm    
LaurisNB6 rakstīja:
Pats izmantoju TinyPic, bet nu to jau nevar paredzēt, kuram un kad alkatības moments iestāsies Laughing

Tad jau kaut ko esi sadarījis ar savējo, ja jau rāmis ir likts lietā? Smile


Paldies par padomu, apskatīšos. Jūs gan, skatos, Stučkā esat Hirosīmas produktu riktīgi apstrādājuši Laughing
Ko es, nokrāsoju rāmi atbilstošā zaļā krāsā un uzstutēju uz tā angli British Racing Green krāsā - harmonija Laughing





Paņemties gan nācās, pat lielo domkratu nopirku, jo pacēlājs, saprotamu iemeslu dēļ jau pāris gadus ir aizņemts - bildē fonā redzams arī iemesls Wink



Vēl noknibinaju - nourbu/nokalu no donora vadītāja puse beņķa stiprinājumu vietas, jo manējam sarūsējušas. Čakarīgs pasākums, steidzīgi vajag pneimatiku Rolling Eyes
Pagaidām šie, tā teikt - Tools of trade





Priekšā tiltu pilnīga izjaukšana - tiešām jādomā nopietni par pneimatiku arī šinī sakarā Rolling Eyes Kompresors jau ir , bet baigi vājais - vajag, ko stipri nopietnāku.



Ceru, ka aizmgurējā tiltā būs bloķis Rolling Eyes Vismaz pēc komplektācijas vajadzētu būt - atvēršana uzrādīs Smile

Pie reizes bija interesanti salīdzināt kā pa ražošanas gadiem mainījusies/progresējušas bundžas stiprības elemntu kontūras. MK2 pret MK1 ir par cik tur nedaudz kg smagāks, bet ar ievērojami lielāku bundžas stiprību, pateicoties modernai datormodelēšanai un atbilstošu vietu uz bundžas pastiprinai. Par cik, man visi 3 bundžu veidi ir pieejami izjauktā veidā, varēju uzskatāmi salīdzināt teoriju ar praksi. Nedaudz MX5 anatomijas interesentiem - tuneļa aizmugurējais gals pie starpsienas, bleķi paliek aizvien nopietnāki.

Mans MK1 1994. gads.



MK2 1998. gads.



MK2.5 2001. gads.



Īsumā - ja MK1 tur bija tāds neliels dzelzītis, tad MK2 jau ir masīvāks, bet MK2.5 vēl masīvāks un sniedzas jau līdz pat grīdai, nevis izbeidzas "pusceļā" uz starpsienas, kā Mk1/MK2. Protams, tās nav vienīgās atšķirības - tikai kā piemērs.
Bija velme ziemas priekiem paņemt braucošu KM2.5 ar bloķi, bet aizbraucot un apskatoties ekemplāru velme pārgāja. Laikam jau nebiju vienīgais, kurš to iekāroja Wink Bija iekš ss.lv melnā krāsā. Kāds tomēr noriskēja un paņēma?
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 135
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Sest Jan 27, 2018 12:57 am    
Iegādājos "MX-5 Frame Rails and Butterfly Brace" no Skidnation :
https://skidnation.com/product/mx5-ultimate-chassis-brace/









Par Skidnation - tikai labākie vārdi. Malači džeki, serviss perfekts ! Visi stiprinājumi arī nāk līdzi un instrukcija. Atsauksmes arī labas.
Kādu laiku atpakaļ par līdzīgu parikti biju skeptisks - sportot ar šo auto netaisos utt., bet palasot dažādus avotus nācu pie secinājuma, ka laikam tomēr vajag. Auto vecs un vēl kabriolets, kurš jau tikko kā no rūpnīcas nav nekad bijis ar izcili stigru bundžu, kur nu vēl pēc 25 gadiem paguris Rolling Eyes Jā, papildus kādi 15 kg, bet ko darīt. Bija doma par kompromisa variantu - tikai tās sliedes bez krusteniskajiem savienojumiem - bet beigās izdomāju, ka ja liek, tad liek. Izstrādājums ir no nerūsējošā tērauda ( 2mm), tā kā arī acij vajadzētu būt baudāmi, kad zem auto guļus Smile
Uz auto vajadzētu izskatīties kautkā tā ( bilde no neta ) :



Iepriekš jau biju sarūpējis no MK2.5 donora oriģinālos apakšas pastiprinājumus - nostrūkloti un ar pulverkrāsu nokrāsoti.





Uz auto izsktās apmēram šādi ( bildes no neta ) :





Uz mana MK1 tie īsti bez "piedzīšanas" virsū negāja tāpat, tā kā no tiem šķiros par labu Skidnation produktam.
Domāju, Mazda oriģināli ne velti sāka likt šādus apakšas pastiprinājumus - ne jau aiz lieka svara vien Rolling Eyes Autoražotāji parasti ekonomē uz ko vien var un bez reālas nepieciešamības nepalielina izmaksas. Tātad, bija vajadzīgs. Ir vērts par to aizdomāties vecu kabrioletu īpašniekiem Wink It īpaši tas attiecas uz 1.6 dzinēju versijas bundžām - kur viss bija pa absolūtam minimumam arī stiprības ziņā salīdzinot ar 1.8 versijām.
Pēc datiem Mk2 bija par 35% ar stigrāku bundžu, nekā MK1 tikai pateicoties dažādiem nelieliem korpusa pastiprinājuma elemtiem vien - kā iepriekš rakstīju postu augstāk. Tā kā apakšā man paliks oriģinālie Mk1 1.8 modeļa pastprinājumi aiz priekšēja tilta un ap aizmugurējo tiltu + Frame Rails and Butterfly Brace. Domāju, ar šo komplektu zem auto stiprības ziņā vajadzētu pietikt.
Pa lielam, kautko līdzīgu jau var sameistarot arī pats - tur nav nekā sarežģīta. Viss jautājums tanī - cik ir brīva laika un velme ņemties Smile
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 135
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Sv Feb 18, 2018 10:59 pm    
Ja vispār runā par bundžas pastiprināšanu, tad biju aizdomājies arī par pastiprināšanas kronšteiniem uz priekējo daļu. Bildes no neta ar variācijām uz vienu un to pašu tēmu:









To var vienkarši pašam uzmetināt. Vienīgais - atkal papildus svars. Literatūrā apgalvo, ka , ja nometina šuves preikšējā daļā pa posmiem, tad efekts esot analoģisks šiem kronšteiniem un bez lieka svara. Tos kronšteinus tomēr noteikti nelikšu, jo ne-sporta auto neuzskatu par vajadzīgiem. Ko iesaka izdarīt -tas ir nometināt durvju ailes. To gan izdarīšu - papildus stiprība šeit netraucēs.
Tālāk par stiprību/drošību runājot, protams - rollbar. Tur atkal jūra variantu. Man kautkā patīk Audi TT stila - diskrētāk.



Manā rīcībā pagaidam ir style bars



Štukošu vai šo pašu modificēt, taisīt pilnīgi jaunu vai pirkt gatavu, jo kontruktīvi šeit arī pastāv variācijas izpildījumam








Būs jādomā, ko darīt Rolling Eyes Itkā jau vajadzētu, neskatoties uz papildus svaru - drošība tomēr Rolling Eyes Ejam tālāk - glāžu atsaites priekšā un aizmugurē. MX5 neprasās ne viens, ne otrs, bet, par cik, man ir krājumos oriģinālā priekšējā atsaite no MK2.5 "sport" , tad to arī likšu. Noteikti negribu nekādu spīdīgu/jancīgās krāsās aftermarketa brīnumu Smile Aizmugurē gan neko nelikšu - pilnīgi nevajadzīgs un tikai lieks svars.
Laikam par bundžas pastiprināšanu viss, vai esmu kautko aizmirsis?
Par pilnu "būri" pat nepieminēšu - tas ir super, nav jautājumu, bet lai paliek priekš "sportisitiem".
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 135
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Piek Mar 02, 2018 11:38 pm    
Sakarā ar bilžu servera Photobucket komercializēšanos - paies kāds laiks kamēr atjaunošu bildes visā topikā, pārliekot tās uz citu bezmaksas serveri.. Pamazām jau sāku, atvainojos, ka neiet tik raiti. Varbūt 100% visas bildes nesalasīšu, bet lielāko daļu noteikti.

Lasam šobrīd pēdejo Total MX5 žurnālu Smile



Nekā jau tur īpaša nav, puse reklāmas, bet īstam fanam jāizlasa no vāka līdz vākam.
Es tā vismaz daru Laughing

Kārtējais pirkums - arku uzlikas no UK.





Par arkam stipri pārmaksāju, bet gribēju tieši šīs, nevis universālās par puscenu.
Iemesls, pardevējam/ražotājam tieši tādi diksi ka man plānoti stāv virsū un arkas izskatās labi. Vismaz man tā šķiet. Uzrakstīju autoram - apstiprinaja diksu parametrus un ieteica sēdinājumu. Negribēju eksperimentēt - paņēmu gatavu recepti.











Ar tām arku uzlikām nav tik vienkārši. Lai pasākums izskatītos baudāms - tur precīzi jāsaskaņo ar disku iznesumu, kā arī prporcionali jāaizpilda arka ar diska/riepas arējo diametru pret sēdinājumu. Ja kautkas no tā klibo - efekts pārtop par defektu. Vēl arī tīri tehniski pielikšana ir pamatīgs darbs kamēr visu precīzi nopozicionē, lai būtu simetriski.
Domāju likt līdzīgi ka bildē ar nerūsējošā tērauda skrūvēm un gumijas starpliku starp uzliku un bleķi.





Redzēs kā man sanāks Rolling Eyes Līdz tam gan vēl stipri tālu Confused
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
soulfreak
motorists


Ziņas: 5425
Atrašanās vieta: uz Zemes

ZiņaZiņots: Sest Mar 03, 2018 12:52 am    
Būs labi!

_________________
Honda S2000 AP1 | Lexus IS300 JCE10 | Yamaha XJR1300 SP
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
Attēlot ziņas sākot no iepriekšējās:   
Ievietot jaunu tēmu   Atbildēt    FORUM -> Biedru auto. Laiks ir: GMT - 9 stundas
Iet uz lapu Iepriekšejais  1, 2, 3 ... , 11, 12, 13  Nākošais
Lapa 12 no 13