japanu auto klubs, forums, auto daļas - japcar.lv

Login Form






Aizmirsāt paroli?
Vēl neesat reģistrējies? Reģistrācija

Atbalsta


Toyota 86, GT 86, FT-86, Subaru BRZ, Scion FR-S, toyobaru
Reklāma:

Mājaslapu izstrāde
Nesaistošas reklāmas:
Visi radio internetā
Līvu akvaparks Mahindra XUV 500
© 2017 Japcar - japāņu auto klubs
on-line.lv Auto/moto Auto_moto
   Foruma sākums       DalībniekiDalībnieki   Reģistrēties   Profils   Vēstules   Pieslēgties 
 
Borrow's Mazda MX5 mk1
Iet uz lapu Iepriekšejais  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Nākošais
 
Ievietot jaunu tēmu   Atbildēt    FORUM -> Biedru auto.
Autors Vēstule
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 116
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Otr Feb 07, 2017 10:18 pm    
Kārtējie štrunti iepirkti par trešdaļu auto vērtības, bet toties oriģināli 25 gadus veci Cool Tātad, nenoturējos, aizrāvos un nosolīju UK e-bejā Nardi koka elementu komplektu priekš MK1. Stūre/adapters/taures poga, ātrumkloķa uzgalis, roķenes uzgalis. Kādus 3 mēnešus medīju. Toties, ar oriģinālo adapeteru būs vēl nedaudz tuvāk - adapters garāks par manā rīcībā līdz šim esošo.






Salīdzinājumam stūre, kura bija atrestaurēta iepriekš ar domu likt virsū.
Nardi izskatās neproporcionāli leilāka, jo bija uz adaptera tuvāk objektīvam. Patiesībā to diametru atsķirību vizuāli gandrīz nevar redzēt.



Nardi ir 360 mm, atrestaurētā 350 mm. Patika , ka iepriekšējā bija tomēr mazliet mazāka , bet resnāka - foršāk ieguļ rokā, bet skaistums prasa upurus Laughing
Līdz ar šo sarkankoka eksperimentu epopeja ir beigusies. Atrestaurēto stūri/atbilstošu adapteru/pilnīgi jaunu signāla pogu (iepakojumā, neorgīnāla ) var dabūt par taisnīgu samaksu. Līdzi varu iedot arī visus sarkankoka iesāktos darbus, ja kādam velme paeksperimentēt.
Tas bija, patiesībā, baigais retums, kad vienlaicīgi kāds tirgo šādu Nardi koka 3 elemtu komplektu, jo tas oriģināli tika uzstādīts uz MK1 ļoti reti un tikai top komplektācijā un ja pareizi saprotu, praktisi tikai Japāņu Eunos.
Ja vēl precizāk par šo detaļu izcelsmi, tad saskaņā ar informāciju no pārdevēja, ātrumkloķa un roķenes uzgaļi ir no Eunos S-Limited versijas, bet stūre no Eunos R-Limited. Uzgaļi ir tiešām perfektā stāvoklī priekš 25 gadus vecām detaļām. Stūri gan nāksies pārlakot - augšpusē mazliet lobās nost laka.
Smuka bilde no neta, kā šīs koka detalas izskatās uzstādītas.



BTW šāda pati Nardi stūre priekš Porsche netā tiek tirgota par 1500 eur lietota, jauna 2500 eur Shock

Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 116
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Cet Feb 16, 2017 11:11 pm    
Beidzot izjaukts donora MK2.5 aizmugurējais tilts. Nu baigi neērtā konstrukcija, vismaz no apkalpošanas viedokļa - man ļoti nepatīk. Evil or Very Mad
Vienkāršas lietas uztaisītas nevajadzīgi sarežģīti.
Lai vai kā, visu izjaucu un iekšā 3,6 pāris ar Torsen bloķi.




Gana pareta lieta mūsu platuma grādos - MX5 pāris 3,6 ar bloķi, tāpēc mazliet vairāk bilžu. Stāvoklis - teicams.





[/URL]

Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
LaurisNB6
Jauniņais
Jauniņais


Ziņas: 26

ZiņaZiņots: Piek Feb 17, 2017 7:55 am    
Izklausās, ka normāli noņēmies ar reduktora garajām skrūvēm?
Savējam tuvāko pakaļai tā arī vēl neesmu atskrūvējis, būs laikam jālaiž zemē ar visu tilti un ppf.
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 116
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Otr Feb 21, 2017 11:03 pm    
LaurisNB6 rakstīja:
Izklausās, ka normāli noņēmies ar reduktora garajām skrūvēm?
Savējam tuvāko pakaļai tā arī vēl neesmu atskrūvējis, būs laikam jālaiž zemē ar visu tilti un ppf.


Noņēmos - maigi teikts Evil or Very Mad IMHO aizmugurējā tilta savienojums ar to PPF ir pati nepatīkamākā vieta MX5 konstrukcijā. Skrūves ir garas un ja apmuļļā galus - tad ir elle. Labi, ka man bija iespēja patrenēties uz donora Mk2.5 tilta/PPF ar tā noņemšanu. Aizmugurējā tilta alumīnija korpusu "veiksmīgi" salauzu jau ņemot ārā motoru Sad Godīgi sakot - tās garās skrūves pie differa ta arī ārā nedabūju. Izņēmu bloķi/pāri un miers - pārējo izmetu ar visu PPF.
Dzenoties pēc viegluma un cenšoties samazinat izmaksas aizmugurējais tilts ir galīgi garām uztaisīts - trausls alumīnijs Sad Pati par sevi tā ppf ideja nav slikta, bet izpildījums ne visai, vismaz priekš vecu MX5 īpašniekiem, kad visas skrūves jau ir ierūsējušas. Ļoti ieteiktu, laikam ņemt nost visu aizmugurējo tiltu un tikai tad vienot nost PPF, ja vispār to vajag vienot nost. Noteikti ļoti noderīga būs jaudīga pleimatika. Ar šausmām domāju, ka man tas, iespējams arī nākotnē būs jādara, bet centīšos kautka iztikt bez PPF atvienošanas no aizmugurējā tilta - celšu visu nost vienā gabalā, bet tad jābūt ļoti uzmanīgam, lai tas PPF zem sava svara nesašķobās un zem sava svara nesalauž trauslo alumīnija aimugurējo tiltu, ka man jau tas sanāca uz donora Confused
Ja nu kāds šo lasa un nav pazīstams ar PPF terminu , kas ir gana reta konstrukcijas detaļa ikdienas auto un parasti tiek uzstādīta tikai tādiem auto kā Ferrari, Lamborghini, utt. tad dažas bildes ieskatam no neta.





Par PPF noņemšanu ir pilns nets infromācijas, tikai divi linki uz video, kur pirmajā viss notiek, ka tam ideālā pasalē būtu jānotiek - pilnīgi viss atskrūvējas un diezgan viegli:

https://www.youtube.com/watch?v=an8JheF1_zw

otrajā, jau mazliet grūtāk džekam iet, bet radoša pieeja palīdz Smile

https://www.youtube.com/watch?v=NDBl5_HwYaE

Pa LV sāļajiem brauktam autiņam, pieņemu , būs ļoti smagāk Confused Vismaz ar manā rīcībā esošajiem instrumentiem to es nevarēju izdarīt .
Vēlu veiksmi izņemt tās garās skrūves neko nesabojājot !
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
LaurisNB6
Jauniņais
Jauniņais


Ziņas: 26

ZiņaZiņots: Tre Feb 22, 2017 8:13 am    
Normāls trenažieris. Roku un nervu Smile
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 116
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Sest Apr 01, 2017 10:30 pm    
LaurisNB6 rakstīja:
Normāls trenažieris. Roku un nervu Smile


Beigās dabūji vaļā to skrūvi pie differa, lai atdalītu PPF ?

Es pa to laiku turpinu ar muļķībām nodarboties - pērku dažādus štruntus e-bejā Laughing Sapirkos gandrīz visu trūkstošo brūnajam ( pēc Mazdas klasifikācijas - tan ) salonam.





Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
LaurisNB6
Jauniņais
Jauniņais


Ziņas: 26

ZiņaZiņots: Sest Apr 01, 2017 10:46 pm    
Es nē, bet čalis, kurš viņu metina un taisa piekari nogriežot dabūja ārā.
Jau dabūju arī jaunas skrūves.

Uz šo sezonu, cerams, ka Tavējais būs gatavs ? Smile
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 116
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Sest Apr 01, 2017 11:37 pm    
LaurisNB6 rakstīja:
Es nē, bet čalis, kurš viņu metina un taisa piekari nogriežot dabūja ārā.
Jau dabūju arī jaunas skrūves.

Uz šo sezonu, cerams, ka Tavējais būs gatavs ? Smile


Nepaspēju pat līdz galam postu sarakstīt - Tu jau atbildēji , ātri Smile
Tā jau domāju, ka bez griešanas neiztiks Sad Man tāpat gāja ar MK2.5 donoru . Stulba konstrukcija, vai precīzāk - nav domāta tik ilgai ekspluatācijai/korozijai un vēl pa mūsu sāļiem Sad Šogad noteikti vēl nekas nebūs - mazliet citas lietas prioritātē, bet plinte krūmos nav mesta, pamazām Wink
Pabeidzot pēdējo postu. Iepirkti tika:
- tan tonneau cover, kas ir liels retums šādā krāsā,
- seatbelt towers labais/kreisais,
- drošības jostas arī tan,
- durvju apšuvumi,
- atbilstošas krāsas durvju rokturi,
- viens kick panelis, labais,
- durvju augšējā mala ar visiem Pioneer tweeteriem.
Tātad, pa lielam vēl trūkst kreisā kick paneļa tan krāsā un viss.
Īpaši iepriecināja tweeteri. Ja būs dzīvi, noteikti tos atstāšu. Neesmu vēl izpētijis vai ir OEM komplektācijas bet perfekti ielikti - sagriezti uz vajadzīgo pusi, labāk neizdarīt !

Kādus pāris gadus atpakaļ redzēju vienu MK1 ar brūno salonu uz pārdošanu iekš ss.lv. Nez kur palicis Rolling Eyes Šķiet, vairāk pie mums nav tādas komplektacijas redzēti Rolling Eyes

Ja kas, iznācis jau 3. numurs " Total MX5" .

Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
LaurisNB6
Jauniņais
Jauniņais


Ziņas: 26

ZiņaZiņots: Pir Apr 03, 2017 9:10 am    
Vēl tikai tan jumts paliek Laughing
Es ceru, ka vismaz savējo līdz vasarai pabeigšu...
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 116
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Pir Apr 03, 2017 1:54 pm    
LaurisNB6 rakstīja:
Vēl tikai tan jumts paliek Laughing
Es ceru, ka vismaz savējo līdz vasarai pabeigšu...


Tas jau man pasen iepirkts jauns no Moss .



Blakus jaunajam jumtam iepakojumā - vecais brezenta.



Ka nesadrūp no stāvēšanas, vinils tomērSmile Par uzglabāšanas noteikumiem rakstīju/jautāju Moss sales manager - tas teica, ka dažus gadus nekādas problēmas, lai glaboaot mierīgi pat neizpakotā/saliektā veidā. Tajā oriģinālajā kastē jumts riktīgi sāņurcīts locījuma līnijas. Izņēmu, nopūtu ar silikonu un cik varu hermētiski nopakoju ar vakumplēvi. Izklāju tumšā/vēsā vietā. Vinils plastmasa vien ir un elestīgā ķīmiskā sastāvdaļa ar laiku banāli iztvaiko, vienkārši sakot - materiāls paliek trausls ar visām izrietošajām sekām. Ja viss veiksmīgi turpināsies, tomēr sapņoju kādreiz nopirkt kārtīgu brezenta jumtu - vinils tomēr nav tas. Bija man rokās nonācis MX5 brezenta jums, pabojāts/pavecs gan, toties bija iespēja papētīt tuvāk, pagraizīju, paraustīju. Pasākums vairākos slāņos, nav primitīvs brezenta gabals, ka to varētu padomāt no nosaukuma. Nesalīdzināt ar štrunta vinilu. Vienīgais mīnuss - ātrāk izbalē un putnu ķēpājumus grūtāk iztīrīt, bet vienalgs - ir to vērts. Kārtīgam kabrim jābūtu šadam jumtam, nevis vinilam Smile Cena gan tam brezentam ir nesalīdzinami augstāka, bet tas ir pamatoti. Ir vēl uz ko tiekties Wink
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 116
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Otr Apr 04, 2017 10:47 pm    
Atkal nenoturējos un nopirku kārtējo MX5 Embarassed
Šoreiz MK2 1998. gada 1.8 dzinējs, 5 kārba, jabūt bloķim, IS kompletācijas, brits. Pats atbraucis uz LV.











Nopirku, kā viemēr MX5 - impulsīvi Smile Talāk jau tikai sāku domāt ko darīt. Neskatoties uz apbružātības izskatu, bundža ir labāka , nekā manam projekta MK1 auto. Bija doma, varbūt uz 6 menešiem piereģistrēt un pabraukāties pa vasaru. No otras puses tapāt kādus 600 - 700 eur sanāks beigās ieguldīt pa sīkumime un pats galvenais - laika galīgi nav ņemties. Varētu pat pārlikt stūri uz pareizo pusis, jo praktiski viss vajadzīgais man ir palicis pāri no MK2.5 donora, bet atkal ņemšanās. Tā jau savs projekts karājas gadu uz pacēlāja bez praktiskas kustības Sad Tā kā , laikam laidīšu tomēr uz detaļām. Atsevišķas detaļas paturēšu sev rezervē, bet lielumu prom . Jaukt sākšu apmēram pēc 2-3 nedēļām. Ja kādam interesē - var pieteikties. Turpmāk nosolījos - gadā censties pirkt ne vairak kā vienu MX5 Laughing
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 116
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Sv Apr 23, 2017 9:59 am    
Pieķēros piekares elemntiem un ne tikai.

Stabilizātoru stieņi ar stiprinājumiem no mana MK1. Ko dara sāls uz mūsu ceļiem Sad






Stāvoklis tiešām bēdīgs. Aizmugurējais jau praktiski nomaucies no atsaites - tāds piekares gumiju stāvoklis Shock



Protams, skrūves nāvīgi ierūsējušas un šis tas salūza kā sērkociņi.



Noņēmu arī priekšējos un aizmugurējos buksēšanas āķus. Patiesībā, saskaņā ar Mazda oficiālo info, tie nav domāti kā buksēšanas āķi - respektīvi, vilkt kaut ko, bet gan tikai auto nostiprināšanai, teiksim - vedot uz treiļa. Pa lielam, tādu, kā "klasisko buksēšanas āķu" MX5 neeksistē, ja kas.




Aizmugurējā tilta augšējie plaukti arī noņemti - šie gan no donora MK2.5, bet manējam MK1 stāvoklis līdzīgs - abi nežēlīgi braukti pa vietejām ziemām Confused





Presēju ārā bukses vai to paliekas.





Sagatavoti strūklošanai un pulverkrāsošanai - stabilizātori priekša/aizmugure + stiprinājumu skavas, buksējamie āķi priekša/aizmugure ( kopa 4 gab.), kā arī aizmugurēja tilta augšējās sviras. Tā būtu pirmā partija, bet līdzīgi vajadzētu tikt gala ar visu piekari.

Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 116
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Sv Apr 23, 2017 10:12 am    
Šeit jau visas iepriekš minētās detaļas nostrūklotas ( ar skrotīm ) un nokrāsotas ar pulverkrāsu - spīdīgi melna. Nolēmu nenodarboties ar klaunādi - krāsot piekares detaļas dažādās spilgtās krāsās, bet gan palikt pie klasikas, kā bija oriģināli.




Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
LaurisNB6
Jauniņais
Jauniņais


Ziņas: 26

ZiņaZiņots: Pir Apr 24, 2017 3:08 pm    
Kāds plāns ar buksēm?
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 116
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Pir Apr 24, 2017 4:05 pm    
LaurisNB6 rakstīja:
Kāds plāns ar buksēm?


Plāns sekojošs - sākumā izjaucu visu piekari, atdodu nostrūklot un nokrāsoju ar pulverktrāsu. Tad domāju par buksēm. Protams - PU, bet pagaidām sliecos paņemt gatavas no e-bay Rolling Eyes Ar interesi apskatīšos, kā Tev sanāks, jo noteikti būs ātrāk. Tad pieņemšu galīgo lēmumu. Sākotnēji bija doma pašam papraktizēties - virpa ir, PU arī nopērkams, bet skatoties uz gatavu izstrādājumu cenām, lētāk iznāk nopirkt. Vai labāk, nezinu, jo raksta jau netā dažādu - čīkstot, izmēri neesot precīzi, utt. Rolling Eyes
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
Attēlot ziņas sākot no iepriekšējās:   
Ievietot jaunu tēmu   Atbildēt    FORUM -> Biedru auto. Laiks ir: GMT - 9 stundas
Iet uz lapu Iepriekšejais  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Nākošais
Lapa 11 no 12