japanu auto klubs, forums, auto daļas - japcar.lv

Login Form






Aizmirsāt paroli?
Vēl neesat reģistrējies? Reģistrācija

Atbalsta


Toyota 86, GT 86, FT-86, Subaru BRZ, Scion FR-S, toyobaru
Reklāma:

Mājaslapu izstrāde
Nesaistošas reklāmas:
Visi radio internetā
Līvu akvaparks Mahindra XUV 500
© 2017 Japcar - japāņu auto klubs
on-line.lv Auto/moto Auto_moto
   Foruma sākums       DalībniekiDalībnieki   Reģistrēties   Profils   Vēstules   Pieslēgties 
 
Borrow's Mazda MX5 mk1
Iet uz lapu Iepriekšejais  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
 
Ievietot jaunu tēmu   Atbildēt    FORUM -> Biedru auto.
Autors Vēstule
borrows
mini-spamer
mini-spamer


Ziņas: 97
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Otr Feb 07, 2017 10:18 pm    
Kārtējie štrunti iepirkti par trešdaļu auto vērtības, bet toties oriģināli 25 gadus veci Cool Tātad, nenoturējos, aizrāvos un nosolīju UK e-bejā Nardi koka elementu komplektu priekš MK1. Stūre/adapters/taures poga, ātrumkloķa uzgalis, roķenes uzgalis. Kādus 3 mēnešus medīju. Toties, ar oriģinālo adapeteru būs vēl nedaudz tuvāk - adapters garāks par manā rīcībā līdz šim esošo.






Salīdzinājumam stūre, kura bija atrestaurēta iepriekš ar domu likt virsū.
Nardi izskatās neproporcionāli leilāka, jo bija uz adaptera tuvāk objektīvam. Patiesībā to diametru atsķirību vizuāli gandrīz nevar redzēt.



Nardi ir 360 mm, atrestaurētā 350 mm. Patika , ka iepriekšējā bija tomēr mazliet mazāka , bet resnāka - foršāk ieguļ rokā, bet skaistums prasa upurus Laughing
Līdz ar šo sarkankoka eksperimentu epopeja ir beigusies. Atrestaurēto stūri/atbilstošu adapteru/pilnīgi jaunu signāla pogu (iepakojumā, neorgīnāla ) var dabūt par taisnīgu samaksu. Līdzi varu iedot arī visus sarkankoka iesāktos darbus, ja kādam velme paeksperimentēt.
Tas bija, patiesībā, baigais retums, kad vienlaicīgi kāds tirgo šādu Nardi koka 3 elemtu komplektu, jo tas oriģināli tika uzstādīts uz MK1 ļoti reti un tikai top komplektācijā un ja pareizi saprotu, praktisi tikai Japāņu Eunos.
Ja vēl precizāk par šo detaļu izcelsmi, tad saskaņā ar informāciju no pārdevēja, ātrumkloķa un roķenes uzgaļi ir no Eunos S-Limited versijas, bet stūre no Eunos R-Limited. Uzgaļi ir tiešām perfektā stāvoklī priekš 25 gadus vecām detaļām. Stūri gan nāksies pārlakot - augšpusē mazliet lobās nost laka.
Smuka bilde no neta, kā šīs koka detalas izskatās uzstādītas.



BTW šāda pati Nardi stūre priekš Porsche netā tiek tirgota par 1500 eur lietota, jauna 2500 eur Shock

Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
mini-spamer
mini-spamer


Ziņas: 97
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Cet Feb 16, 2017 11:11 pm    
Beidzot izjaukts donora MK2.5 aizmugurējais tilts. Nu baigi neērtā konstrukcija, vismaz no apkalpošanas viedokļa - man ļoti nepatīk. Evil or Very Mad
Vienkāršas lietas uztaisītas nevajadzīgi sarežģīti.
Lai vai kā, visu izjaucu un iekšā 3,6 pāris ar Torsen bloķi.




Gana pareta lieta mūsu platuma grādos - MX5 pāris 3,6 ar bloķi, tāpēc mazliet vairāk bilžu. Stāvoklis - teicams.





[/URL]

Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
LaurisNB6
Jauniņais
Jauniņais


Ziņas: 8

ZiņaZiņots: Piek Feb 17, 2017 7:55 am    
Izklausās, ka normāli noņēmies ar reduktora garajām skrūvēm?
Savējam tuvāko pakaļai tā arī vēl neesmu atskrūvējis, būs laikam jālaiž zemē ar visu tilti un ppf.
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
mini-spamer
mini-spamer


Ziņas: 97
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Otr Feb 21, 2017 11:03 pm    
LaurisNB6 rakstīja:
Izklausās, ka normāli noņēmies ar reduktora garajām skrūvēm?
Savējam tuvāko pakaļai tā arī vēl neesmu atskrūvējis, būs laikam jālaiž zemē ar visu tilti un ppf.


Noņēmos - maigi teikts Evil or Very Mad IMHO aizmugurējā tilta savienojums ar to PPF ir pati nepatīkamākā vieta MX5 konstrukcijā. Skrūves ir garas un ja apmuļļā galus - tad ir elle. Labi, ka man bija iespēja patrenēties uz donora Mk2.5 tilta/PPF ar tā noņemšanu. Aizmugurējā tilta alumīnija korpusu "veiksmīgi" salauzu jau ņemot ārā motoru Sad Godīgi sakot - tās garās skrūves pie differa ta arī ārā nedabūju. Izņēmu bloķi/pāri un miers - pārējo izmetu ar visu PPF.
Dzenoties pēc viegluma un cenšoties samazinat izmaksas aizmugurējais tilts ir galīgi garām uztaisīts - trausls alumīnijs Sad Pati par sevi tā ppf ideja nav slikta, bet izpildījums ne visai, vismaz priekš vecu MX5 īpašniekiem, kad visas skrūves jau ir ierūsējušas. Ļoti ieteiktu, laikam ņemt nost visu aizmugurējo tiltu un tikai tad vienot nost PPF, ja vispār to vajag vienot nost. Noteikti ļoti noderīga būs jaudīga pleimatika. Ar šausmām domāju, ka man tas, iespējams arī nākotnē būs jādara, bet centīšos kautka iztikt bez PPF atvienošanas no aizmugurējā tilta - celšu visu nost vienā gabalā, bet tad jābūt ļoti uzmanīgam, lai tas PPF zem sava svara nesašķobās un zem sava svara nesalauž trauslo alumīnija aimugurējo tiltu, ka man jau tas sanāca uz donora Confused
Ja nu kāds šo lasa un nav pazīstams ar PPF terminu , kas ir gana reta konstrukcijas detaļa ikdienas auto un parasti tiek uzstādīta tikai tādiem auto kā Ferrari, Lamborghini, utt. tad dažas bildes ieskatam no neta.





Par PPF noņemšanu ir pilns nets infromācijas, tikai divi linki uz video, kur pirmajā viss notiek, ka tam ideālā pasalē būtu jānotiek - pilnīgi viss atskrūvējas un diezgan viegli:

https://www.youtube.com/watch?v=an8JheF1_zw

otrajā, jau mazliet grūtāk džekam iet, bet radoša pieeja palīdz Smile

https://www.youtube.com/watch?v=NDBl5_HwYaE

Pa LV sāļajiem brauktam autiņam, pieņemu , būs ļoti smagāk Confused Vismaz ar manā rīcībā esošajiem instrumentiem to es nevarēju izdarīt .
Vēlu veiksmi izņemt tās garās skrūves neko nesabojājot !
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
LaurisNB6
Jauniņais
Jauniņais


Ziņas: 8

ZiņaZiņots: Tre Feb 22, 2017 8:13 am    
Normāls trenažieris. Roku un nervu Smile
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
Attēlot ziņas sākot no iepriekšējās:   
Ievietot jaunu tēmu   Atbildēt    FORUM -> Biedru auto. Laiks ir: GMT - 9 stundas
Iet uz lapu Iepriekšejais  1, 2, 3 ... 9, 10, 11
Lapa 11 no 11