japanu auto klubs, forums, auto daļas - japcar.lv

Login Form






Aizmirsāt paroli?
Vēl neesat reģistrējies? Reģistrācija

Atbalsta


Toyota 86, GT 86, FT-86, Subaru BRZ, Scion FR-S, toyobaru
Reklāma:

Mājaslapu izstrāde
Nesaistošas reklāmas:
Visi radio internetā
Līvu akvaparks Mahindra XUV 500
© 2017 Japcar - japāņu auto klubs
on-line.lv Auto/moto Auto_moto
   Foruma sākums       DalībniekiDalībnieki   Reģistrēties   Profils   Vēstules   Pieslēgties 
 
Aftermarketa centrālā atslēga

 
Ievietot jaunu tēmu   Atbildēt    FORUM -> Ar auto saistīts bazars
Autors Vēstule
aidron
Tikko reģistrējies
Tikko reģistrējies


Ziņas: 1

ZiņaZiņots: Tre Dec 21, 2016 1:23 am   Aftermarketa centrālā atslēga  
Sveiki! Iegādājos centrālās atslēgas kašteli ar pultīm. Mēģinājums viņu pieslēgt bija neveiksmīgs, pavandodies google atradu diagrammas un sapratu, ka nepieciešams vēl divi releji, bet izmeiģinot dažādas pieejamās shēmas no interneta, nekas neizdevās (iepakojumā nebija shēma kā pieslēgt)
Tad nu vēršos pie jums, cerams kāds varēs palīdzēt.
Vadu skaidrojumi:"
white -> Lock
brown -> Unlock
black -> ground
red -> +12v
brown -> siren
green -> relay
white -> turning lights
blue -> side door switch
yellow -> acc
orange -> footbrake switch

Un relejus esmu saslēdzi šādi:
R1 - pin 86 (lock/unlock) R2 - pin 86 (lock/unlock)
R1 - pin 85, pin 87 + R2 - pin 85, pin 87 (+12v)
R1 - pin 87a + R2 - pin 87a (ground)
R1 - pin 30 (negative lock/unlock) R2 - pin 30 (negative lock/unlock)

viss būtu vienkāršāk, ja no kašteles Lock vada nenāktu visu laiku 12v, jo no unlock vada volti parādās tikai uz sekundi pēc pogas nospiešanas uz pulti. Šobrīd sanāk, ka ja es pieslēdzu motoriņu viņam visu laiku tiek dots iekšā 12v un viņš nodegs (vienu jau sadedzināju)
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
Attēlot ziņas sākot no iepriekšējās:   
Ievietot jaunu tēmu   Atbildēt    FORUM -> Ar auto saistīts bazars Laiks ir: GMT - 9 stundas
Lapa 1 no 1