japanu auto klubs, forums, auto daļas - japcar.lv
© 2017 Japcar - japāņu auto klubs
on-line.lv Auto/moto Auto_moto
   Foruma sākums       DalībniekiDalībnieki   Reģistrēties   Profils   Vēstules   Pieslēgties 
 
'98 Mazda MX-5 NB6 Evolution Orange
Iet uz lapu Iepriekšejais  1, 2, 3  Nākošais
 
Ievietot jaunu tēmu   Atbildēt    FORUM -> Biedru auto.
Autors Vēstule
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 128
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Otr Mai 09, 2017 9:49 am    
Super ! Lūdzu sīkāk - ar ko gruntēji, cik kārtās ? Ideāļi būtu pat vēl sīkāk - pistole/dīze/spiediens. Vai pirms gruntēšanas veici korozijas apstrādi arī ķīmiski? Kautko špaktelēji ? Bildes protams ir svarīgi, bet prasās tomēr pavadteksts Wink Atvainojos par tik daudz jautājumiem, bet man tas viss ļoti aktuāli Wink
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
LaurisNB6
mini-spamer
mini-spamer


Ziņas: 43

ZiņaZiņots: Cet Mai 11, 2017 5:32 pm    
Nuu ar to pavadekstu ir tik šķidri, jo to visu nedaru es pats Smile
Tā ka par gruntīm un krāsām būs jāprasa meistaram. Ja godīgi, man tas viss neliekās interesanti - es tikai vēlos ātrāk sākt to ko, man patīk darīt - kopā likšanu Smile
Ceru, ka viņš zina ko dara Smile

Nākamais solis - šuvju mastika:




Pēdējo labojumu veicis LaurisNB6 Cet Mai 11, 2017 5:56 pm; pavisam labots 1 reizi
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
LaurisNB6
mini-spamer
mini-spamer


Ziņas: 43

ZiņaZiņots: Cet Mai 11, 2017 5:54 pm    
Pa starpu nolinexota degvielas bāka Smile
http://line-x.lv/
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 128
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Piek Mai 12, 2017 10:47 am    
LaurisNB6 rakstīja:
Nuu ar to pavadekstu ir tik šķidri, jo to visu nedaru es pats Smile
Tā ka par gruntīm un krāsām būs jāprasa meistaram. Ja godīgi, man tas viss neliekās interesanti - es tikai vēlos ātrāk sākt to ko, man patīk darīt - kopā likšanu Smile
Ceru, ka viņš zina ko dara Smile


Protams, ne visā ir jāiedziļinās, ja nav ineresanti. Vienīgais, par izmntoto grunti gan vajadzētu precizēt - parasto pildgrunti, vismaz pirmajai kārtai ,šinī gadījuma izmantot būtu galīgi garām. Grunts ir pamats, ja tur nebūs viss kārtībā, tad pārējais darbs/materiāls vējā Rolling Eyes
Bāka - teicami, būs jāpalasa sīkāk! Kautko ar savu bāku arī noteikti darīšu, bet vēl neesmu īsti izdomājis ko vai vienkārši nopirkt jaunu un miers Rolling Eyes
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
LaurisNB6
mini-spamer
mini-spamer


Ziņas: 43

ZiņaZiņots: Piek Mai 12, 2017 10:53 am    
Bāka apstrādāta ar poliuretānu. To pašu ar ko melnais Volvo. Šāda izvēle, jo Linex's ļoti labi pārklāj tās vietas, kur ir sapresēti kopā bleķi. Līdz ar to no ārpuses tur vispār nekas netiks klāt un nekrāsies Smile
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 128
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Piek Mai 12, 2017 10:43 pm    
LaurisNB6 rakstīja:
Bāka apstrādāta ar poliuretānu. To pašu ar ko melnais Volvo. Šāda izvēle, jo Linex's ļoti labi pārklāj tās vietas, kur ir sapresēti kopā bleķi. Līdz ar to no ārpuses tur vispār nekas netiks klāt un nekrāsies Smile


Pateicos par informāciju ! Nav iepriekš bijusi pieredze ar šādu pārklājumu.
Volvo izskatās teicami Applause
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
jaaniss
Jauniņais
Jauniņais


Ziņas: 37

ZiņaZiņots: Tre Mai 17, 2017 7:32 pm    
borrows rakstīja:
LaurisNB6 rakstīja:
Nuu ar to pavadekstu ir tik šķidri, jo to visu nedaru es pats Smile
Tā ka par gruntīm un krāsām būs jāprasa meistaram. Ja godīgi, man tas viss neliekās interesanti - es tikai vēlos ātrāk sākt to ko, man patīk darīt - kopā likšanu Smile
Ceru, ka viņš zina ko dara Smile


Protams, ne visā ir jāiedziļinās, ja nav ineresanti. Vienīgais, par izmntoto grunti gan vajadzētu precizēt - parasto pildgrunti, vismaz pirmajai kārtai ,šinī gadījuma izmantot būtu galīgi garām. Grunts ir pamats, ja tur nebūs viss kārtībā, tad pārējais darbs/materiāls vējā Rolling Eyes
Bāka - teicami, būs jāpalasa sīkāk! Kautko ar savu bāku arī noteikti darīšu, bet vēl neesmu īsti izdomājis ko vai vienkārši nopirkt jaunu un miers Rolling Eyes

Tur sākumā aktīvā un tad pildošā Wink
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli Sūta e-pastu
LaurisNB6
mini-spamer
mini-spamer


Ziņas: 43

ZiņaZiņots: Pir Jun 12, 2017 9:52 pm    
Pēc nelielas pauzes, neliels updeits par paveikto...
Pabeigta apakšas krāsošana:

Pilnībā pabeigta piekares krāsošana un bukses, salabota stūres reika:

Un tas viss sainstalēts virsū uz mašīnas Smile

Nevaru vien sagaidīt, kad varēšu vest viņu mājās un sākt konstruktora kopā likšanu Smile
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 128
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Cet Jun 15, 2017 10:34 am    
Zaļa skaudība pārņem Wink Vienkārši teicami ! Un tas sarkanais ar melno - patiesībā baigi labi izskatās! Man vēl viss tas darba apjoms priekšā ....
IMHO sterīlākā MX5 mk1/mk2 iekš LV tituls nodrošināts. Vismaz pagaidām Wink Tagad arī turpināsi braukāt pa ziemām/sāļiem ? Wink Kas ar stūres reiku bija, lufte, ja pareizii atminos? Kur taisīji? Man tek riktīgi no iegādes brīža, būs jāved kautkur restaurēt Rolling Eyes Pašam bez vajadzīgiem štrumiem ieteica nelīst iekšā. Es jau atvēzējos Laughing Ir kādi ieteikumi kur var šo darbu labi un par adekvātu cenu uzticēt?
Ar "grubuli" no apakšas nogāji?
Amortiņus/atsperes atstāsi vecos/standarta ? Kāds bija bundžas augstums pie sliekšņu galiem no iekšpuses pirms arkām līdz līdzenai virsmai vai labāk - no riteņa centra līdz sparna malai, lai nebūtu riepas biezuma ietekmes ?
Skrūves tādas aizdomīgi spīdīgas izskatās, cinkoji ?
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
LaurisNB6
mini-spamer
mini-spamer


Ziņas: 43

ZiņaZiņots: Cet Jun 15, 2017 2:48 pm    
Kā vienmēr jautājumu pārpilnības rags Laughing
Savādāk man te riktīgs monologs būtu Laughing

Pieļauju, ka te dažiem ir krietni svaigāki un sterilāki mx5
Vēl jau jāsaved augšpuse tikpat labā kondīcijā kā apakša Smile

Jā, ar to braukšanu ziemā tā būs kā būs - tagad noteikti būtu žēl Smile

Sūres reika bija sulojoša un ar lufti, tad to pārtaisīju par manuālo pēc Flying Miata pamācības. Un tagad tā tika restaurēta atstājot viņu kā manuālo. Darījās tas servisā pie Buru sporta(pie brasas tilta), kā saucās - neatceros un ko tieši mainīja nezinu, kaut gan bez zobstieņa un zobrata tur nekā cita nav ko mainīt. Sanāca 70 Eur.

Grubulim pāri ir vēl viens krāsas slānis.

Amīši bija labi saglabājušies, līdz ar to pagaidām atstāšu tos pašus. vienīgi arī tiem izlēja jaunas bukses.

Skrūves vnk nokrāsotas ar cinka krāsu, jo arī tā industriālā cinkošana ilgāk par vienu ziemu netur. Līdz ar to neredzu jēgu tērēt laiku un naudu. Domāju, ka pietiks jau ar to, ka pirms skrūvēšanas sazieķē ar vara smēri

P.s. uzzvani Reinim par to rāmi. Izskatās, ka viņu var tagad dabūt.
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 128
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Piek Jun 16, 2017 10:51 am    
Kā var nebūt jautājumu par tik tuvu tēmu Smile
Liels paldies par informāciju!
Diemžēl, par to cinkošanu laikam japiekrīt Sad
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
Toms M
Jauniņais
Jauniņais


Ziņas: 7

ZiņaZiņots: Sest Jun 17, 2017 12:53 am   Labaka grunts prieks apaksas?  
No pieredzes labaka grunts prieks apaksas. Parasta darva, ko pedeja laika nemaz nevar veikala nopirkt, pardod tikai kaut kadus surogatus autoveikalos, kas maksa daudz dargak. Tatad parasta darva, labi skist bendzina, atstajot uz nakti burka ar bendzinu no rita bus izskidusi. Pes tam pievieno motora ellu, atrabotku, kadus 30-40% un grunts ir gatava, nekad isti nezust, nav vajadzigs pārāk daudz notirit rusu, pirms uzklasanas, ja vajag iepust slieksnos vai vel kur vienkarsi jauztaisa skidraka, bendzins atri izust:). Otra pasaules kara laika vaciesi izmantoja kimiskos ierocus, ari jura. Kadu no tiem sajauca ar darvu. Vel tagad sad tad iekeras zveinieku tiklos un spej nogalinat. 75 gadi juras salaja udeni, iespaidiga aizsardziba:).
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 128
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Sest Jun 17, 2017 11:07 am    
Skatos bildēs var skaidri redzet paņurcītus grīdas garenvirziena pastiprinājumus. Tas jau laikam ikvienam MX5 tā ir - zems auto Sad Cik saprotu, neiespringsi uz to taisnošanu/remontēšu - tāpat ātrumu neietekmē Wink
Man vēl vairāk cietuši. Līdz perfektumam noteikt netiekšos, varbūt mazliet pielabošu sliktākās vietas - iemetināšu jaunus gabalus.
Pagaidām domāju varbūt pat uzlikt pa virsu tos "floor rails" Rolling Eyes
Šeit ir interesants apraksts : https://bofiracing.co.uk/blog/mx5-frame-rails-the-full-story/. Man gan līdz tam vēl tālu, tad arī izdomāšu. Un tā pārmērīgā daudzu MX5 īpašnieku tiekšānās pēc mazāka svara uz jebkā rēķina, šķiet, ir pārspīlēta, jo ir tomēr lietas , kas ir svarīgakas, piemēram - drošība. Tad labāk lai pats vadītajs mazāk rij un notieve uz kādiem 10 kg Laughing
Vēl bildēs neredzu degvielas un bremžu maģistrāles Rolling Eyes Liksi jaunas/vecas ?
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
LaurisNB6
mini-spamer
mini-spamer


Ziņas: 43

ZiņaZiņots: Sest Jun 17, 2017 10:15 pm    
Nopirku autiņu jau ar tādiem lanžeroniem un pa 5 gadiem tā arī nesapratu kā viņus var tā iemīcīt...Jā, tas ir zems, bet nu ne jau tik ļoti. Es nezinu no kādām apmalēt iepriekšējie saimnieki ir braukuši nost. Vai arī tās buktes uztaisītas ar pacēlāju.

Pavīdēja jautājums par viņu remontu, bet graizīt un metināt man kaut kā viņus negribās. Tas, manuprāt, metālu tikai padarīs vēl mazāk izturīgu pret rūsu.

Galu galā kā pats teici - tas ātrumu nemazina Laughing

Par papildu frame rail'iem biju domājis, nezinu varbūt vēlāk...

Sanāk viņi skrūvējas pa virsu oriģinālajām sijām?

Home - sweet home Smile


Tagad pārējais atkarīgs no paša Smile

Bremžu un degvielas trubas paliks oriģinālās, jo ir labā stāvoklī un būs krietni labākas nekā tas vara trubas, ko var te nopirkt...
Tās vienīgi tiks nedaudz vēl optimizētas. Pirms jaukšanas biju pilnībā aizvācis visu abs daļu un braucot neko negatīvu nenovēroju.
Nezinu kā ir mk1, bet mk2 pie vakuumpastiprinātāja ir atrodas sadalītājs, kurš šķiet kalpo arī kā bremžu spēka regulators.
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
borrows
Vietējais
Vietējais


Ziņas: 128
Atrašanās vieta: Mārupe

ZiņaZiņots: Sest Jun 17, 2017 10:57 pm    
LaurisNB6 rakstīja:

Par papildu frame rail'iem biju domājis, nezinu varbūt vēlāk...
Sanāk viņi skrūvējas pa virsu oriģinālajām sijām?


Jā, pa virsu un izskatās gana vienkārši izdarāms.

LaurisNB6 rakstīja:
Tās vienīgi tiks nedaudz vēl optimizētas. Pirms jaukšanas biju pilnībā aizvācis visu abs daļu un braucot neko negatīvu nenovēroju.
Nezinu kā ir mk1, bet mk2 pie vakuumpastiprinātāja ir atrodas sadalītājs, kurš šķiet kalpo arī kā bremžu spēka regulators.


Man arī joprojām ir doma likvidēt ABS, bet ja to darīt prātīgi, tad vajadzīgs arī galvenais bremžu cilindrs no ne-ABS versijas.
MK1 ir tāpat, tas bremžu spēka sadalītajs tur ir. Pilnīgi bez tā tā kā nebūtu prātīgi, tad vismaz jāliek regulējamais, kas būtu papildus labums.
Man sākotnēji bija doma nolikvidēt stūres pastūzi arī, bet pagaidām neesmu par to pilnībā izšķiries. AirBag sistēmu likvidēšu saknē pilnīgi noteikti ar visiem vadiem un sensoriem. Principā, vēlos MX5 pēc iespējas primitīvāku tehniski, tuvāk idejai par 60-desmito gadu britu roadsteriem.
Skatīt lietotāja(-u) profilu(-s) Sūtīt privātu vēstuli
Attēlot ziņas sākot no iepriekšējās:   
Ievietot jaunu tēmu   Atbildēt    FORUM -> Biedru auto. Laiks ir: GMT - 9 stundas
Iet uz lapu Iepriekšejais  1, 2, 3  Nākošais
Lapa 2 no 3